Temmuz Ayında Neler Okudum?


Merhaba Arkadaşlar,
Bende Youtube Sayfamda daha düzenli video yayınlamaya karar verdim ve ilk videomu "Temmuzda Neler Okudum?" adıyla yayınladım. Umarım beğenirsiniz.

Temmuz ayında toplam 15 kitap ve 4 manga okumuşum. Bütün kitapların tanıtımı blogumda mevcut, ama ben yine de buraya yazayım. Eğer videomda ilginizi çeken bir kitap olursa inceleyebilirsiniz.

"Görünmez Adam" yorumu için BURAYA,
"Zaman Makinesi" yorumu için BURAYA,
"Frankastein" yoru için BURAYA,
"Yürüyen Şato" yorumu için BURAYA,
"Uçan Şato" yorumu için BURAYA
"Sınırdaki Ev" yorumu için BURAYA,
"Ara Dünya" yorumu için BURAYA,
"Yokyer" yorumu için BURAYA,
"Mezarlık Kitabı" yorumu için BURAYA,
"Bir Başka Defter - Los Angeles BB Seri Cinayetleri" yorumu için BURAYA,
"L - Dünyayı Değiştir" yorumu için BURAYA,
"Yıldızlar" yorumu için BURAYA,
"Thanatos" yorumu için BURAYA
"Gelecek Sefere" yorumu için BURAYA,
"Fırtına" yorumu için BURAYA,
"Rosario + Vampire #7 - #10" yorumları için BURAYA tıklayınız! 

Videomuzu da şuraya ekledik mi tamamdır. 


Tamam, video pek hoşuma gitmedi, ama inşallah ilerde daha iyi videolar göreceksiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠