"Çekilişim için Son Duyuru" ve "Blogların Ölüşü"


Herkese Merhabalar,
Bu duyuruyu yaparken eski coşkulu blog günlerini yaşamak isterdim, ama maalesef bu duyguyu yaşayamıyorum. Maalesef, ama maalesef blog yazarlığı instagramın hayatımıza girmesiyle ölmüş durumda. Bugün "Takip Ettiğim Bloglar" bölümüne bir göz attığımda bunu da netleştirmiş oldum. Birçok blogun uzun bir süredir yazmadığını, birçok blogun ise; blogunu kapatmış olduğunu gördüm. Yani anlayacağınız blogculuk ölmüş durumda. Geriye kalan blogcuların yarısı ise; reklam ve çekiliş duyurusu için kullanılmakta. Ben eski blog yazarlarını ve yazılarını özledim galiba.

Bu arada asıl konuma gelelim. ÇEKİLİŞİM. Normalde bugüne kadar çekilişime kimse katılmadığı için (Birisi katıldı, ama çekiliş amaçlı bir site olduğu için kabul etmedim) iptal etmeyi düşünüyordum, ama bugün bir katılım oldu ( Eskiden olsa en az 20 kişi katılırdı. Tamamen hayal kırıklılığı) ve katılan kişi eski bir takipçim olduğu için son güne  (20 Ağustos - Yarın) kadar beklemeye karar verdim. Çekiliş kurallarıma göz atmak ve çekilişe katılmak için BURAYA tıklayınız.

Her şeye rağmen okuduysanız teşekkür ederim. 4,5 yıldır yazmaya devam ettiğim gibi yine yazacağım Sevgili Blogdaşlarım, Yol Arkadaşlarım.


8 yorum:

  1. Sosyal medyanın bu kadar hayatımız da olmasıyla ne yazık ki blog bitti. :( bu konu da en çok uzulenlerden biri olsam da tembellik yaptığım doğrudur. Hemen çekilişe katılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destekleriniz için çok teşekkür ederim. Maalesef, yeni sosyal ağlar eski sosyal ağları olumsuz etkiliyebiliyor. Ama, blog dünyasının benim hayatımdaki yeri başka. Bir çok dost edindim bu blog sayesinde. Tekrar teşekkür ederim. Çekilişimde bol şanslar.

      Sil
  2. son zamanlarda yazanlar oldukça azaldı gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı görüşte olduğumuza sevindim. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Bu konuda hem fikiriz anlaşılan. Ben de eski blog paylaşımları ve yazılarını özledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirde olmamıza çok sevindim. Aslında blog yazarları da kendince bir alan oluşturup diğer sosyal ağları kendi çıkarları için kullanarak eski blog yazarlığını tekrar oluşturmalı diye düşünüyorum. Bilmem ne düşünürsünüz?

      Sil
  4. Blogların ölmesine ben de çok üzülüyorum, instagramdaki bookstagram ve youtubedaki booktuber dedikleri şeyler sağ olsun kitap bloglarının çoğu o yöne kaydı bile. Sanırım bunun en büyük sebebi araştırdığımız bir şeyi hızla bulmak istememiz. Telefon uygulamalarından instagrama erişim bloglara erişimden çok daha hızlı. Bloggerın da doğru düzgün bir android uygulaması olsaydı daha çok okunurduk belki. -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size aynen katılıyorum. Nasıl ki, İnstagram Snapchat'e karşı 24 saat sonra silinen anlık bir görüntü paylaşımı uygulaması yarattıysa, blogun da aynı şekilde bir uygulaması olmalı ve her an kendini yenilemeli. Yorumuuz için çok teşekkür ederim.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠