"D&R'ın 9.90 Kampanyası Colored Books'suz Olmaz"


Herkese Merhaba,
Yepyeni bir kitap alışverişi videosuyla daha karşınızdayım. Ben bu video işini sevdim galiba.
Bu ay sonunda Kırgızistan'a döndüğüm için video çekebilirmiyim bilmiyorum, ama devamı gelir inşallah. Bu arada video afişinde bu resmi kullanmamın sebebi de, videomda bu çiçekten bahsetmeme rağmen bu çiçeğin adını unutmuş olmam bilen yazsın lütfen.

Video unuttuğum bir şey daha var. Bir kitapseverin açlığı. Bu kitapları alabilmek için telefonuma internet paketi alıp tek tek yol güzergahımız üzerinde hangi AVM olduğunu ve hangisinde D&R mağazası olduğuna baktım ve bu beş kitabı sonunda Trabzon Forum D&R mağazasından aldım.
Keyifli Seyirler...


Bu arada videoda bahsi geçen yazıma BURADAN ulaşabilirsiniz.
Diğer videolarımı izlemek için YOUTUBE kanalım.
 
~~Diğer Sosyal Ağlarım~~
İNSTAGRAM hesabım, FACEBOOK hesabım.

İzlediğiniz ve okuduğunuz için TEŞEKKÜR EDERİM. Başka bir yazımda ve videoda görüşmek dileğiyle. Lütfen görüşlerinizi veya bu kitaplardan okuduklarınız varsa öncelik vermem konusundaki tavsiyelerinizi yazmayı unutmayın. 

Bu arada çekiliş sonuçlarını bu akşam açıklayacağım bilginize...


2 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın. ^.^ Kan ve Tuz dışındakileri okumadım ama hepsi duyulmuş kitaplar, umarım severek okursun. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok, ama çok teşekkür ederim. Bakalım "Kan ve Tuz" benim için nasıl olacak. ^_^

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠