Yeni Headerimi Nasıl Buldunuz...


Sitemin önceki headeri hep canımı sıkıyordu ve durmadan değiştirmek istiyordum, bende amatör olarak bu akşam iftardan sonra başladım headerimi yapmaya ve biraz önce bitti. Kısaca headerimin anlattıklarına bakacak olursak: sol tarafa olmazsa olmaz kitaplarımı koydum. Yazı kısmında bir atraksiyon katarak Colored kısmını adına uygun olarak renkli yaparken Books kısmının O’larını ise kullandığım siyah gözlüğüme benzetmeye çalıştım. Yine soldaki daktilo yazarlığımı temsil ederken ayırıcı rafın altındaki “Bir dilek tuttum ve sen gerçek oldun.” sözü çok istediğim bir kitap veya kırtasiye ürününe geçte olsa kavuştuğumda kullandığım bir söz olduğu için yazdım. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum.


20 yorum:

  1. çok güzel olmuş güle güle kullan selimcim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok beğendim.
    Hele eskisiyle kıyaslayacak olursam buna bayıldım.
    Hem seni hem blogunu yansıtan ilk çalışma olmasına rağmen gayet güzel ve başarılı olduğunu samimiyetle söyleyebilirim.
    Eline sağlık.
    Zamanla geliştirip farklı headerler de yaparsın sen.
    Var sende o kabiliyet.
    Hoşça bak zatına veee
    Gülümse
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin içinde teşekkür ederim. Merak etme tavsiyene uyup her zaman gülümsüyorum.

      Sil
  3. ben çok beğendim,çok uygun olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş renkli cıvıl cıvıl güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  6. Güzel olmuş, sıkıldığında tekrar yaparsın, her seferinde daha iyisini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben bu bir şeyler yapama fikrini sevdim. Aklım estikçe değiştiririm.

      Sil
  7. be bi tek colored yazısını beğenmedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende orasınından biraz muzdaripim ama ne yapayım yenisini yapmayı gözüm almadı. Kayıt ederken renklerinin kalitesi düştü biraz. Yine de sağolun. Teşekkür Ederim.

      Sil
  8. çok hoş olmuş eline sağlık =)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel olmuş, eline sağlık (:

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠