Küçük Bir Kitap Alışverişi

Küçük bir kitap alışverişinden daha merhabalar.
Dün ailecek İstanbul-Avcılar'da bulunan Pelican Mall Alışveriş Merkezi'ne gittik. Genellikle ailecek bir AVM'ye gidiyorsak ben direk ailemden ayrılıyorum zira bizim ailede bende başka erkek olmadığı için ablamlar ve annem direk takıcı, kozmetikçi ve giyim mağazalarına giriyor ve bende bu arada kitapçıları dolaşıyorum. Pelican AVM'de bir tek İnkilap Kitapevi olduğu için oraya uğradım. Bazalarda 9.90 kampanyası olan April Yayınevi, Martı  Yayınevi ve Novella Yayınevi'ne ait kitaplar vardı. Maalesef fotograf çekemedim. :(
Bir bazada da yine yeni çıkanlar arasında dört ciltlik "1001 Gece Masalları" kitabını gördüm. Tam koleksiyonluk, ciltli baskı, ama maalesef her biri 40 TL idi. (D&R'da ciltli baskısı tükenmiş, ama incelemek isterseniz linki BURADA.)

Hal böyle olunca bende Kırgızistan'a giderken daha hafif olduğu ve fazla yer kaplamadığı için Doğu-Batı Edebiyatı klasiklerinden iki tane daha aldım. Kitaplarım:


Mantıku't - Tayr Kuş Dili - Feridüddin Attar (14.90 TL) ve
A'mak-ı Hayal - Filibeli Ahmed Hilmi (12 TL).
 
Diğer bir kitabım ise; 
Tokyo GUL adlı manga serisinin ilk kitabı.

Serinin şu anda 6.cildi yayınlanma aşamasında. Rosario + Vampire serisini de 6.cildinde bırakıp Kırgızistan'dan döndüğümde tamamlamıştım. Bunun içinde öyle düşünüyorum bakalım. Bu arada mangamız 14 TL.

Evet, bu aralar sizler neler yapıyorsunuz bakalım! Ben Necati Göksel'in "Saatçi Peygamber" kitabına başladım ve son 100 sayfam kaldı. İlerleyen saatlerde biter. Siz neler okuyorsunuz? Bana tavsiye etmek istediğiniz ve kesinlikle başla dediğiniz bir manga var mı? Yorum yazarsanız çok sevinirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠