"Tasarım Blogum Yeniden Açıldı ve Kişisel Blogum"

Herkese merhabalar Arkadaşlar,
Uzun bir süredir Kırgızistan da olduğum için aktif olmasa da bir tek bu bloguma yazmak için Tasarım Masalları adlı tasarım blogumu maalesef kapatmak zorunda kalmıştım ve bana gelen tasarım tekliflerini geri çevirmek zorunda kalmıştım. Bunun dışında bu bir yıllık süre içerisinde sadece bir elimi parmağını geçmeyecek kadar kitap okudum, ama bu yıl kendimi kısıtlamak istemediğim için hem tasarım blogum olan Tasarım Masalları'nı, hem de kişisel amaçlı Notta Kalmasın adlı bir blog açtım. Notta Kalmasın blogumda neler yazmayı planladığımı da detaylıca yazdım. Olur da izleyicim olursanız memnun olurum. Bunun dışında tasarım yaptırmak isteyen arkadaşlar bilen biliyor, ama yine de yazayım tasarım ücreti olarak en fazla 25 TL talep etmekteyim ki, bu da bir kitap ücreti olduğu içindir. İlginize şimdiden teşekkür ederim. Bu arada her iki blog tasarım için de görüşlerinizi bekliyorum. Şimdiden tüm ilginize teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠