"Ufak Bir ♥Manga♥ Alışverişi"

Herkese Merhabalar,
İki-Üç gün önceki yazımda üç kitapçı gezip istediğim manga serisinin (Rosario + Vampire) 7.cildini bulamadığımı söylemiştim. O gün aynı zamanda Arkadaş Yayınları'nın sitesinden siparişi verip serinin yayınlanmış ve benim okumadığım dört kitabının da siparişini ve ayrışa Death Note serisinin okumadığım son seri kitabını (L - Dünyayı Değiştir) kitabını sipariş ettim. Kitap hemencecik hazırlanmış ve dün elime ulaştı. İnstagram'dan takip edenler gördüler, ama ben yine de hem takip etmeyenler hem de, bende ayrı bir yeri olan blogdaşlarım için yine de paylaşmak istiyorum.
Bu arada Arkadaş Yayınları'nın sitesinde her yıl genellikle belli seri mangalarında %50 indirim oluyor (Gerçi bu sene yok herhalde) siz bir takip edin derim. Hem ucuz, hem hızlı, hem güvenli. Ee, daha ne olsun?

İşte Kitaplarım:


Sol taraftaki Death Note adlı manga serisinden L'nin hikayelerini anlatıyor sanırsam. Serinin aksine roman olarak yazılmış bir kitap. Ya da, hikaye mi demeli?!

Sağ taraftaki dörtlü ise; benim deli gibi aradığım manga ve devamı. ROSARİO + VAMPİRE ya da, diğer bir adıyla "Tılsımlı Kolye ve Vampir". Serinin ilk iki kitabını yarım saat önce okudum. Bugün içinde hepsini okuyup, "L - Dünyayı Değiştir" kitabına başlarım herhalde. Aklımdaki tek soru, "Manga yorumlarını tek tek mi, yoksa, dördünü bir mi yazayım?" -Herhalde bir veya ikişer halinde yazacağım zira, mangaların çoğu resim olduğu için uzun anlatmam durumunda spoiler verebilirim.

Ee, siz mangalar hakkında neler düşünüyorsunuz? Sevdiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz manga serileri var mı bakalım?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠