"4 - 4,5. Yıl Çekilişim Başlasın"


Herkese Merhabalar,
Uzun bir zaman önce (28 Şubat) blogum 4.yılını doldurdu ama ben Kırgızistan'da olduğum için bu süre zarfında maalesef bir çekiliş düzenleme imkanı bulamadım. Ne yapayım derken aklıma kendi doğum günümde (28 Temmuz) bir çekiliş düzenleme fikri geldi. Bir gün geçmiş olsa da, 4. ya da 4,5. Yıl çekilişimiz başlasın.

İşte Hediyelerim:

Çekilişim dahilinde vereceğim hediyeler şöyle:

Kitaplar:
Ben, Malala - Malala Yusufzay ve Christina Lamb
Geçit:Diriliş - Reza Hemmatirad
Seraphina Rachel Hartman

Kırtasiye Ürünleri:
2 Adet Kırgızistandan Aldığım Kalem (At başlı ve Geleneksel Giyimli Kadın)
2 Adet Post-it
2 Adet şekilli silgi (Kivi - Portakal)
Çeşitli decoratif bantlar (Deco Tape ve Masking Tape)
1 Adet metal ayraç (Happy)
Küçük ataç ayraçlar (6 adet)

Ekstralar:
Rozetler
Magnetler

Katılım Şartlarına gelirsek eğer:
1) Bloguma izleyici olmanız
2) Herhangi bir sosyal alanda bu şekilişi bir resim ile duyurmanız. (Facebook, Twitter, İnstagram vs.)
3) Paylaşım linkiyle birlikte, takip ettiğiniz ismi yazarak yorum bırakmanız)

Esktra Haklar +1 Haklar için:
1) İnstagram sayfamı beğenmek +1 hak.
2) Youtube sayfamı beğenmek +1 hak
3) Facebook sayfamı beğenmek +1 hak

Bu arada çekiliş amaçlı kurulmuş sitelerin katılımı kabul edilmeyecektir. Sonuçlandırma aşamasını ise; size bırakıyorum. Random.org ile mi yoksa, eski usül kura ile mi yapayım? Yorum olarak yazarsanız sevinirim.

ÇEKİLİŞ 20 AĞUSTOSDA SONA ERECEKTİR.


12 yorum:

  1. Merhaba..
    Son anda yetiştim sanırım.. :)
    Blogumda duyurdum çekiliş haberini..
    http://findiklifistiklibisiler.blogspot.com.tr/2013/04/yeni-cekilisler.html

    Sevgiler..
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Son anda yetiştim sanırım. Eski takipçilerinizdenim.

    Bu da duyurum: https://twitter.com/hanhildem/status/766641569487265792

    hanhildem@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Blog: Gül Özdemir
    Facebook sayfası: Gül Özdemir
    Youtube: Gül Özdemir
    Duyuru: https://www.facebook.com/gul.ozdemir.9083/posts/616394495205333
    Mail: Gul.kilis91@gmail.com
    İnstagram: gulozdemir46

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Cekiliş haberini insyagram adresimden duyurdum.
    instablog adresim: karakitaphikayeleri
    Ayrıca youtube, facebook ve instagram adreslerinizi beğendim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Çok güzel bir çekiliş yapıyorsunuz. Nasıl bu kadar az katılım olur anlamadım. Katılım süresini biraz uzatırsanız daha çok kişinin dikkatini çekebilir.

    Blogunuzu suleuzundere adıyla takibe aldım. çekilişi facebook sayfamda yayınladım: https://www.facebook.com/selin.demir.10485

    facebook adresinizi ve instagram hesabınızı da sule uzundere adıyla takibe aldım. umarım ben kazanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Öncelikle katılımınız için çok teşekkür ederim. Normalde bende süreyi uzatmak isterdim, ama bu ay sonunda okul için Kırgızistan'a dönmek zorundayım ve bu yüzden de çekilişimi erken sonlandırmalıyım. İlginiz için yine çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Merhaba,umarim yapabilmişimdir her seyi. Cekilis yaptiginiz icin tesekkur ederim size :) Instagram hesabimda paylasiyorum cekilisi : nrgs_cllk93

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠