"Küçük Bir Kırtasiye Alışverişi: Ayraçlarrr"

Herkese tekrar MERHABALAR.
Dün sizlere yeni almış olduğum kırtasiye alışverişimi ve kitap alışverişimi bir yazımda sunmuştum. Bugün yine bir kırtasiye alışverişi ile karşınızdayım. Aslında ayraç alışverişi demek daha doğru olur herhalde. Başta Rosario +Vampire adlı manga serimin 7. cildini almak Akbatı AVYM'ye gittim, üç kitapçı dolaştım ve baktım bulamıyorum, bende en iyisi internetten sipariş edeyim düşüncesiyle Notebook Kırtasiye mağazasına uğradım. Aldığım ürünler bunlar:


Bu sefer ataç şeklindeki bu ayraçları aldım. Büyük olan hayvan şekilliler  (Aslan, fil, gergedan, zabra) 4'lü olarak böyle 5.90'dı.

Daha küçük klips halindeki şekilli ayraçlar ise; bir pakette 3 şekilden üçer tane olmak üzere 9'lu satılıyordu. Paketi: 4.50 TL.



Bu şekilde hem ayraç, hem de, ataç olarak kullanabilirim.

Son ürünüm ise; İkili, kalem arkasına veya ucuna takılabilen silgi. Kırgızistan'da bolca işime yarayacak, zira çok silgi kaybediyorum. Özellikle de, sınav zamanları.


Aslına bakarsanız daha bir sürü ürüne gözümü diktim, ama maalesef biraz pahalı geldi. Ayraç niyetine kullanabileceğim bir sürü post-it vardı, ama fiyatı 7.50 TL idi. Dekoratif kağıt ve bez bantlar, taşlı bantlar da tabi gözümü boyamadı değil. 

Neyse, sizde benim gibi ayraç ve kırtasiye ürünlerini sevenlerden misiniz? Bana tavsiye edebileceğiniz İstanbul'da bildiğiniz böyle güzel kırtasiye ürünleri satan ve aynı zamanda ucuz olan bir yer var mı bildiğiniz?
Bu arada Kırgızistan'a gitmeden önce birkaç video çekebilirim diye düşünüyorum. Hem bu blogum için, hem de kişisel bir blog hazırlamayı planlıyorum onun için. Aaa, bir çekiliş yapma sözü vermiştim Kırgızistan'dayken blogumun 4. yılı şerefine onuda unutmuş değilim. Zaman olarak 28 Temmuzda benim doğum günüm o gün başlatmayı planlıyorum, ama bir hazırlığım henüz yok. Ne yaparım bilmiyorum.

Neyse, başka bir blog yazımda görüşmek dileğiyle... Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠