"Kanımı İç"



Kitabın Adı: Kanımı İç
Yazarı: Mary Elizabeth Branddon, Mary E. Wilkins-Freman, M.R. James, Bram Stoker, Frederick Cowley, E.H. Heron, Eric-Kont Stenbock, Johann Ludwig Tieck, Luigi Capuana, Edgar Allen Poe
Çeviren:  Çağlar Aydınoğlu, Seval Ogan
Yayınevi: Kum Saati Yayınları
Türü: Gerilim, Bilim-Kurgu, Korku, Gotik
Sayfa Sayısı: 222
Satın Al: D&R

Tanıtım Bülteni / Arka Kapak:
Herbert, yüzünde şaşkın bir ifade ile yarayı dikkatle inceledi
“Bu sivrisinek ısırığı değil ki,” dedi.
“Evet, öyle – tabi Cap Ferrino’da yılan varsa bilmem.”
“O ısırık falan değil ki. Benimle dalga mı geçiyorsun sen. Bayan Rolleston – siz o sefil ve alçak İtalyan şarlatanın kanınızı almasına izin vermişsiniz. Modern Avrupa’nın yetiştirdiği en büyük adamıda böyle öldürmüşlerdi. Ne kadar da aptalsınız.”
“Ben hiç kan vermedim, Bay Stafford.”
“Saçmalık! Diğer kolunuza da bakayım. Başka sivrisinek ısırığı var mı?”
“Evet, Doktor Parravicini çok narin bir cildim olduğunu, bu yüzden de zehirin beni başkalarına oranla daha fazla etkilediğini söylüyor.”
Yorum 

Yine vampir temalı gotik öykü derlemeleriyle karşınızdayım. Vampirlere taktığımı veya Kum Saati Yayınları’ndan bana gönderilen kitaplar olduğunu düşünmeyin sakın. Sadece Kırgızistan’dan döndükten sonra okumaya bir yerden başlamak istediğim için elimdeki bu ikinci elciden daha önceden almış olduğum gotik edebiyat serisine başladım. Serinin daha okunmayı bekleyen iki kitabı var.
Kitaba gelirsek eğer; genel olarak hayvanlar üzerine kurulmuş kitapta kandan bol bir şey yoktu diyebilirim. Kedi, yarasa, sivrisinek, orangutan. Kısacası, ne ararsanız vardı. Bu arada kitaptaki üç – dört  bölüm bir önceki okuduğum kitapta olduğu için direk okumadan geçtiğim için kitap çabuk bitti. Kitabın adındaki “Kanımı İç” hikayesi de, bir önceki kitapta vardı, ama bu kitapta yoktu ki, bu da, manidar. Adger Allen Poe’nun “Morg Sokağı Cinayeti” hikayesi de, bu kitapta yer alıyordu ve gerçekten beğendim. Genel olarak kitap güzeldi, ama birkaç belirsiz hikaye kitabı bozdu diyebilirim. Okuyup, okumama durumunu sizin taktirinize bırakıyorum.
Kitaptan Kareler

"de nier ce gui est, et d'expliquer ce r'est pas" (Elde olmayanı açıklamak için elde olanı inkar etme.)
Edger Allan Poe -Morg Sokağı Cinayeti ("Kanımı İç" kitabı -Sayfa:209)
Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠