"Kelt Mitolojisi"



Kitabın Adı: Kelt Mitolojisi –Kahramanlar, Tanrılar ve Canavarlar
Orijinal Adı: Heroes, Gods and Monsters of Celtic Mythology
Yazarı: Fiona Macdonald
Resimleyen: Eoin Coveney
Çeviren: Berna Yılmazcan
Yayınevi: Akılçelen Yayınları
Türü: Mitoloji, Araştırma
Sayfa Sayısı: 145
Satın Al: D&R

Tanıtım Bülteni / Arka Kapak:
Macera, sihir ve gizemlerle dolu Kelt mitolojisinin olağanüstü dünyasının kapıları aralanıyor!

Tanrıların şeytanlar ve canavarlarla savaştığı, kuşlarla hayvanların insanlarla konuştuğu, kadınlarla erkeklerin zamanda yolculuk yapıp sihirli krallıklara gidebildikleri büyülü bir yer: Kelt dünyası. Her kaya, ağaç ve nehir, kendi iyi ya da kötü ruhunu içinde barındıran canlı birer varlık burada. Kelt dünyası, umut, olasılık, aşk ve tehlikeyle dolu…

Kelt savaşçılarının onur için göze aldıkları zorluklar; tanrılar, büyücüler, klanlar arası ölümcül savaşlar; vahşi hayvanlar; kaybedilen ve tekrar bulunan aşklar, dostluklar ve sadakat…

İrlanda, Galler, İskoçya, İngiltere, Man Adası ve kuzeybatı Fransa’daki Kelt Mitleri ile söylencelerinden bir derleme niteliğinde olan Kelt Mitolojisi –Kahramanlar, Tanrolar ve Canavarlar, aynı zamanda harika çizimlere, Keltlerin inançları ve kültürleri hakkında bilgilere ve bir Kelt dünyası haritasına yer veriyor.

Yorum

Bazen roman denemeleri yazarken farklı mitolojilere göz atmak gerekebiliyor. Kelt mitolojisi de, benim için onlardan biri. Bu yüzden Kırgızistan’a giderken yanıma aldığım bu kitap maalesef bana umduğumu vermedi. Fantastik karakterleri tek tek anlatacağını ve bana çok şey katacağını düşünerek almıştım, ama maalesef, karakterler hikayeler içerisinde anlatılmış bu kitapta ki bu da, benim pek mutlu etmedi. Şu anda, kitaba bir seri gözüyle de bakabiliriz sanırsam, çünkü; Akılçelen Yayınları boş durmayarak “Roma Mitolojisi”, “Yunan Mitolojisi” diye iki kitap daha çıkarmıştı ben Türkiye’den ayrılmadan (Yaklaşık 9 ay ) önce. Açıkçası o kitapları da alabilirsen yine de bir alıp okumak istiyorum. Bu kitaba geri bir dönüş yaparsak eğer, kitabın içinde Kelt tarihi ve 16 hikaye yer almakta. Eğer boş vaktiniz varsa, alın okuyun, ama ben sevmedim açıkçası diyerek yorumuma ya da, yorumsuzluğuma son noktayı koyuyorum.

Puanlama:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠