Zaman Yolcusundan Gelenler...

Sevgili Gülce Hanım benden iki blogu içinde birer Header tasarımı yapmamı istediğinde bunu seve seve kabul etmiştim. Kendisinin dün elime ulaşan sürpriz kargosu beni o kadar mutlu etti ki anlatamam. Kargoyu elime alınca zaten hep bir çocuk gibi olmuşumdur ve şimdi benim için bir doğum günü hediyesi gibi oldu açıkçası. Yarın doğum günüm ve yine kimse hatırlamadı ve hatırlamayacak. Tabi Facebook'a girmedikleri müddetçe. Neyse. O muhteşem kargodan ben bir güzellik beklerken iki güzellik birden geldi yine.

İşte gelen güzelliklerim:

Tual Yayınlarından çıkmış "Gözetleme Kulesi" adlı bu kitap nedendir bilmem ama beni adeta cezbetti diyebilirim. Gerçekten bilmiyorum nedeni çünkü; arka kapakta sadece kitap yorumları yer oluyor, konuya dair bir şey yok. Ama okurken çok mutlu olacağıma eminim.

İşte ikinci mucizem. Açıkçası bu kitabın aynısını bana sevgili ablam Elife hediye etmişti ve şu anda iki tane Yeraltı Günlüklerinin 1.cildi oldu. Olsun, fazla kitap göz çıkarmaz. :)

Evet, mutluluğum gördüğünüz gibi artmaya devam ediyor. Şu anda baya okumayı bekleyen kitabım oldu. Şu aralar sadece Pinuccia'nın etkinliği dahilindeki kitapları okusaydım yeter diye düşünüyorum.

Çok konuştum yine.
Evet, bana bu güzellikleri gönderen Gülce'nin Zaman Tüneli'ne bir kez daha, sizlerin huzurunda, çok ama çok teşekkür ederim.
Gülce'nin Zaman Tüneli için Buraya tık-tık-tık lütfen.
Ayrıca yaptığım tasarımı görmek içinde Buraya da bir tık lütfen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠