O Bir Anne'den Gelen Güzellik...

Evet, iki günlük bir gecikme sonucunda yazıyor olsam da yine de sizlerle mutluluğumu paylaşmak istedim. Daha önceden çekiliş düzenleyip de kazananı belirmiş ve arkadaşa ulaşamadığımdan yeni bir çekiliş kurası yaparak yeni kazananın O Bir Anne blogunun sahibesi Müge Hanım olduğunu belirlemiştim. Kendisine daha sonra da tasarım yaparak işte bu güzelliğe sahip oldum.
Kitabı blogların birinde görüp zaten kapağına vurulmuştum ki işte artık benim oldu. Bu kitabı da Asıl mesleği yazarlık olmayan kitap yazarı kategorisinde Pinuccianın etkinliği dahilinde okumayı düşünüyorum.
Görseldeki de benim kitaplığımın yeni üyesi Ambrosia Laneti. Üzerinde ki nota hitaben asıl ben teşekkür ediyorum Müge Hanım'a bu güzel hediyeden dolayı.


Bana bu güzelliği gönderen O Bir Anne'ye çok ama çok teşekkür ederim tekrardan. Bloguna uğrayıp hem yaptığım tasarımı görmek, hem de güzel mi güzel kitap çekilişine katılmak için BURAYA tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠