~Bloğuma Üç Yeni Eklenti~

Her ay adet olduğu üzere bu sefer bloğumda her ne kadar istesem de herhangi bir değişiklik yapmadım ama çok ama çok güzel özellikler öğrendim. Bunlardan bazılarını da bloğuma uyguladım.
işte onlar:

Artık bir giriş sayfam var. Bakmak için hemen menülerim arasındaki Ana Sayfa butonuna tıklayın.
Üşengeçler için bir resim:
Eğer bende bloğuma böyle bir şey yaptırmak istiyorum diyorsanız sadece bunu bir kitaba yapıyorum biraz uğraştırıcı olduğu için. Bilginize. 

Yaptırmak için E-mail: orsselim@gmail.com

Bir diğer eklentim de kendi blog açma maceramı anlattığım hikayem. Bu kısma ulaşmak için açtığınız giriş sayfamdaki Yekta Kopan ile çektirdiğim veya bloğumun sağ üst kısmında bulunan fotoğrafa tıklayabilirsiniz.

Bir diğer ve son eklentim se artık kendi TV'im var. Evet doğru duydunuz kendi kanalımı kurdum ve deneme testini yaptım. Bugün veya yarın bir video yüklemeyi planlıyorum. En kötü yanı bu TV'nin herhalde bu ay sonuna kadar olması. Eğer böyle bir sorun olmazsa ileride canlı yayın yapabilir ve yayınevleriyle anlaşıp belki kitap karşılığı reklam bile alabilirim.

Evet, şimdi uzun süre yazı yazmamamın sebebi anlaşılıyordur. Bana lütfen yorum atıp görüşlerinizi bildirin. Buna çok ihtiyacım var. Olumsuz bile olsa önemli değil.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠