En Son Tasarımdan Merhabalar...

Yeni yapmış olduğum tasarım Colored Books adlı blogumun son tasarımıdır. Açıkçası tasarımımı hem daha fazla değiştirmek istemiyorum, hem de bu tasarım %100 bana ait ve sade ve adına yanaşır tarzda renkli olmasıyla beni etkiliyor. Görünürde şu anda bir sorun yok ve inşallah da olmayacak. Tasarımımın headerini dilediğim gibi şekilli yapıp üzerine bolca link vermeyi başardım ya sonunda buda bana yeter.
Evet, tasarım detaylarım şöyle;

Dediğim gibi headere bolca link verip hem menülerimi, hem de sosyal ağlarımı ekledim. Başlığı da bir güzel renklendirip şekil verdim.

Hakkımda kısmını da aynı link yöntemini kullanarak şekillendirirken, izleyiciler-Bumerang-Çeviri ve Arşiv'i 3'ü 1 arada yöntemiyle birleştirip küçük bir kutuya sığdırdım. Şekil ve arka planı da istediğimim gibi bloguma uygun yaptım.

Bu eklentiyi ne zamandır arıyordum. Bulunca da hiç kaçırmadım. Artık favori serilerim yukarıdan aşağıya doğru kayıyor.

İşte puanlama sistemim. Tasarımı brushlarla yaptım. Sizce de mükemmel olmamış mı? Sanırım... Allah Korusun ileride bir değişiklik yapsam bile bu puanlama sistemini kullanacağım.

Takip ettiğim bloglar bölümüne sadece iki kişiyi ekleyebildim. Lütfen kırılmayın. Sadece bu iki blogu ekleme durumu ise şöyle sadece takip ettiğim kitap sever bloglar arasında bu ikisinin barneri vardı. Hey diğer kitap severler uyuyor musunuz? Kitap Cumhuriyetim, Yorum Ustası, SeGe, Renkli Kitap, Zimlicous ve hatırlamadığım diğer kitap severler nerede barneriniz? Bannerizi oluşturup bana linkini yazın ki ona göre bu kısma ekleyebileyim.

Yabancı bloglarının %90 böyle dayanışma içinde ama bizde fıs maşallah.


Ben biraz kendi butonlarımı abarttım ve 4 adet oluşturdum. Bana destek olmak isteyen arkadaşlarım varsa bloglarına gadget olarak ekleyebilirler. Ayrıca dediğim gibi kendi bannerlerinin linkini yorum formuna yazabilirler.

Son eklentilerim ise; Yukarı Butonu,  Eski - Yeni Yayınlar - Ana Sayfa eklentileri değişikliği, Sosyal ikonlar, Yazı Sonu Notu ve Telif hakkı notu. 

Evet, tasarımım böyle. Bana nasıl bulduğunuzu yazın lütfen. Uzun bir zamandır pek yorum almadığım için yavaş yavaş blog yazma hevesim kaçıyor ve bu yüzden bende böyle işte sıkıntıdan tasarım değiştiriyorum.

Bu arada Kısa Bir Duyuru:

Blogger Modifiye'nin yaptığı açıklamaya göre GFC uygulaması kalkmıyormuş. Bundan dolayı izleyicim olabilirsiniz.
Ayrıca
Hesaplarıma  da üye olabilirsiniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠