Bir Paket İki Mutluluk

Hatırlar mısınız bilmiyorum ama kısa bir süre önce Büyülü Ayraç blogunun sahibesi için bir tasarım yapmıştım. Hatırlamayanlar BURAYA
Hatırladım Büyülü Ayraç blogunu görmek istiyorum diyenler BURAYA tıklasın.

işte o güzel insan bana bugün en güzel hediyeleri göndermiş. Hediyeler diyorum çünkü; bir kitap beklerken iki kitap sahibi birden oldum. Açıkçası uzun bir süredir kimseden kargo alıp da kimseye kargo gönderemediğimden olsa gerek tam bir çocuk gibi yaklaşıp, birazda hayvanlaşarak paketi yırtıp açtım.

İşte o güzellikler:
 Bu kitabı arkadaşımız ekstra olarak yollamış. Arka Kapak yazısını okuduğumda beni cezbetmeyi başardı ve ilk bir-iki sayfasını okumaya başladım ama daha fazla ileriye gitmemeye çalıştım çünkü; elimde şu anda okunmayı bekleyen bir sürü kitap var.
Bu da işte Büyülü Ayraç'ın bana önerdikleri arasından seçtiğim kitap. Hatırlar mısınız bilmiyorum ama kendi kendime bütün DEX kitaplarını okuyacağı dair bir karar aldığımı bir videomda anlatmıştım. İşte gördüğünüz gibi yavaş yavaş oradan buradan alarak tamamlıyorum. Tabi birde DEX her ay iki-üç kitap yayımlamazsa daha iyi olacak.

Evet, öncelikle başta bu harika iki mutluluğu bana yollayan Büyülü Ayraç'a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Şu anda tasarımı bitirip de kitap beklediğim iki kişi daha var. Birisi bana mesaj atarak mazeretini bildirdi ve bu yüzden endişem yok. Bir diğerinin tasarımı ise yeni bitti ve birazdan paylaşımını yapmaya çalışacağım.

Lütfen ama lütfen bu güzel kitap sevdalısının bloguna uğrayın ve izleyicisi olun. Eminim pişman olmayacaksınız.

Büyülü Ayraç için TIK... TIK...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠