"O Bir Anne" için Yaptığım Tasarım...

Sevgili Müge Hanım bana mail attığında kendim için yeni bir tasarım yapıyordum. (Sade ama şık) Mailde de aynı böyle sade ve şık tasarım istendiği yazıyordu. Hiç düşünmeden üzerinde çalıştığım yeni tasarımı Müge Hanım'a önerdim ve sonuç işte bu. Açıkçası blogunun şifresini veremediği için tasarımında bazı hatalar meydana geldi ne yazık ki ama genel anlamda ben vazifemi yerine getirip tasarımı yaptığımı düşünüyorum. Bu değil ki aklına bir soru takıldığında yanıt vermeyeceğim. Eğer yapabileceğim bir şeyse tüm tasarımını yaptığım kişilere seve seve yardım ederim. Bu arada Müge Hanım'ın blogu için BURAYA tıklayın lütfen. Hele ki bir anne veya anne adayıysanız hiç kaçırmayın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠