Büyülü Ayraç için Yaptığım Tasarım...

Başlıkta da yazdığı üzere bu sefer Büyülü Ayraç blogunun sahibesi Berfin Hanım için yaptım tasarımı mı. Biraz Gotik tarzlarda ve kuzgunlu olmasını isteyen Berfin Hanım için bir kaç Header yaptıktan sonra nihayet tasarımı yaptık ve bunu Berfin Hanım'a dahi açıklamadım, blogu benim çok hoşuma gitti. Daha önceleri blogunu görüp 'Bu kadar güzel yazı yazan birinin blogu nasıl bu kadar kötü olabilir ki?' diyordum kendi kendime ama artık bende sıkı bir takipçisi olurum Büyülü Ayraç'ın.

İşte yaptığım tasarımdan kesitler:


Header ve Lilalı-Pembeli Menü

 Mavili Konu Başlıkları-Sosyal Ağlar-Yukarı Butonu


 Yine Kuzgunlu Puanlama Tablosu

Son olarak: Konu Ayracı ve Yeni Yayınlar - Ana Sayfa - Eski Yayınlar Butonları

Tasarım yapanlar daha fazla emek harcadığımı bilirler (Kodlarla) ama onları da görmek için lütfen BÜYÜLÜ AYRAÇ'a buyurun.

Eğer sizde kitap karşılığı tasarım yaptırmak isterseniz orsselim@gmail.com adresinden bana mail atabilirsiniz.


2 yorum:

  1. Vay! Demek o ünlü tasarımın sahibi sizsiniz! Biraz geç öğrenmiş olsam da çok sevinçliyim! Daha nice tasarımlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠