Can'a Geldik...

Efendim bilen olur, bilmeyen olur ben şöyle kısaca bir anlatayım Can Yayınları geçen sene yaz boyunca 4 TL’ye verdiği kitapları bu sene 1 TL zamla 5 TL'ye okuyucularına sunuyor. Olsun yinede çok ucuz ve gerçekten çok muazzam kitaplar. Bu 380 farklı çeşit içerisinden bende kendimce dört kitap aldım. Üstelik D&R’ nin ortaklığıyla başlayan bu kampanyaya birde D&R’ nin kendi başlatmış olduğu 4 TL’lik indirim rüzgârı eklenince dayanamayıp bir kitap da o kampanyadan aldım. İşte Kitaplarım ve Arka kapak tanıtım yazıları için linkler:

Önce 4 TL'lik kitabım ALTINCI IRK
Derin kitap yayınevinden çıkmış 275 sayfalık fantastik bir roman. Tanıtım yazısı için tık... tık...

Şimdi 5 TL'lik Can Yayınlarına ait kitaplarım: 

GÖLGE HIRSIZI: 211 Sayfalık güzel bir kitap. Asıl fiyatı 17.50’muş ve kampanya dahilinde 5 TL’ye düşmüş. Tanıtım yazısı için tık… tık… 

ALEX: 325 Sayfalık bir gerilim romanı. Fiyatı kampanyadan önce 23 TL iken kampanya dahilinde 5 TL’ye düşmüş. Tanıtım yazısı için tık… tık…

NEŞTER MÜZİĞİ: 384 Sayfalık harika bir gerilim romanı. Arka kapağını ilk okuduğum anda beni etkiledi umarım sizi de etkiler. Fiyatı kampanyadan önce 25 TL iken kampanya dahilinde 5 TL’ye düşmüş. Tanıtım yazısı için tık… tık…

ONLAR: Yine bir gerilim romanı. 506 Sayfa. Fiyatı kampanyadan önce 30 TL iken kampanya dahilinde 5 TL’ye düşmüş. Tanıtım yazısı için tık… tık…


Bunlarda promosyon olarak aldığım Can Yayınlarından en son çıkan kitaplardan biri olan “Çarın Laneti” adlı kitaba ait kitap ayraçları.


4 yorum:

  1. keyifle oku, hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şu anda "Altıncı Irk" adlı romanı okumaya başladım ve gerçekten mükemmel bir eser.

      Sil
  2. Bu hafta mı başlamış 4tl kampanyası?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 TL Kampanyası geçen yeni yıldan beri var yeni olan birşey değil.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠