Yeni Bir Kitap Alışverişi ve Okunacaklar...

Bu aralar okumaktan çok durmadan kitap alıp yılların acısını çıkarıyorum. Hep birisinin size kitap almasını beklemektense kendi kitabınızı kendinizin alması gerçekten daha güzel oluyormuş. Tam böyle bir havamdayken bende Avcılar'daki 2.el bir kitapçıyla her kitaba koşulsuz %20 indirim yapan İda Kitapevi'ne gittim ve birbirinde güzel kitaplara kelimenin tam anlamıyla saldırdım.

Öncelikle 2.el kitaplarım:

Harry Potter Serisinin ilk kitabı "Harry Potter ve Felsefe Taşı" (7 TL)

Bir diğer 2.el kitabım ise Kane Günceleri serisinin ilk kitabı "Kırmızı Piramit". (10 TL) Açıkçası Rick Riordan'ın "Percy Jackson ve Olimposlular" serisini okuduktan sonra bende tüm serilerini okuma isteği uyandı. Anlayın siz artık ne kadar iyi bir yazar olduğunu.

Şimdi İda Kitapevi'nden aldığım sıfır ve %20 indirimli kitaplarıma geldi sıra.

İlk kitabım Dan Brown'un son kitabı "Cehennem". Kitap ciltli olduğu için 38 TL idi ama ben indirimli olarak 30 TL'ye aldım. Şu anda kitabı okuyorum ve 304'üncü sayfadayım. Fazla ayrıntıya girdiği kısımlarda biraz sıkıcı olsa da genel anlamda iyi ilerliyor.

Bir diğer kitabım Zülfü Livaneli'nin son kitabı "Kardeşimin Hikayesi". Kitabı almamdaki en büyük etken Esenyurt-Eskule'de bulunan ve hem 2.el hem de sıfır kitap satan Kurtuluş Kitapevi'ndeki bayanın bu kitabı öve öve bitirememesi.

Yine sonlardan gidiyorum ve sizlere J.K. Rowling'in son kitabı "Boş Koltuk"u sunuyorum. Açıkçası ön okumasını okuyup kitabı beğenememiştim ama bu kitap İda Kitapevi'nde %50 indirimli olarak satılınca bir şans vermek istedim.

Şimdilik bu kadar çok yakında Edebiyat Dünyasını kurtarmak adına yola çıkan Esenyurt-Eskule'deki "Kurtuluş Kitapevi"nden aldığım 2.el kitapları size sunacağım. Hoşça Kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠