Ücretsiz Header Tasarımlarım#3

Evet,ücretsiz header dağıtmaya devem ediyorum. Yine tek şartım Bloglovin'ime üye olmanız ve Header'i alıp üyem olduğunuza dair mesaj atın ki başka kişiyle pişti olmayın.
İşte Headerlerim:





Resmi orijinal boyutunda görmek için üzerine tıklayın.

Not: Önceden blog tasarımlarımı iki kitap karşılığında yapıyordum ama hem yardımcı olmak hem de kendi tasarımlarımı geliştirmek adına tasarımlarımı Bir kitap karşılığı yapmaya karar verdim. Kitapları evinizden gönderebilirsiniz. Yeter ki okuyacağım tarzda olsunlar. Ayrıca tasarımınızı beğenmezseniz gönderme zorunluluğunuz yoktur ve lütfen bana kargo sorunu çıkarmayın.

Bir diğer Not: Tasarımlarımı size sunma işini boş bir bloga uygulayarak yaparım, eğer beğenirseniz size e-mail yoluyla yollar veya mail giriş bilgilerinizi sizden alıp uygular veya o blogun giriş bilgilerini ben size sunarak bilgileri almanızı sağlarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠