Ne Okuyorum?

Dan Brown'un son çıkardığı kitap olan "Cehennem"i okuyup Robert Langdon'ın maceralarına katılıyorum. Şu anda 304'üncü sayfadayım ve istanbul'un ilk şifresi gelmeye başladı bile.

Kitaptan birkaç söz:
*Cehennemin en karanlık yerleri, buhran zamanlarında tarafsız kalanlara ayrılmıştır. (Başlarken ve Sayfa 179)
*Geçmişte verdiğimiz kararlar geleceğimizin mimarıdır. (Sayfa 29)
*Tarihte, cehaletin artık affedilemeyecek bir saldırıya dönüştüğü bir an gelir... O an, sadece bilgeliğin affetme gücü vardır. (Sayfa 53)
*Gerçek yalnızca ölümün gözlerinden görülebilir. (Sayfa 78)
*Karanlık bir tünelde yüzerken nefessiz kaldığın dönüşü olmayan bir nokta gelir. tek çaren, bilinmeyene doğru ileri yüzmek ve bir çıkış olması için dua etmektir. (Sayfa 126)

Gezi Parkına adanmış bir söz:
"Yeni bir Karanlık Çağ'dayız.
Yüzyıllar önce, Avrupa sefalet ve açlık içindeydi; halk bir araya sıkışmış, günaha batmış ve ümitsizdi. Tıpkı Tanrı'nın yıldırım göndermesini bekleyen, ölü ağaçların boğduğu sık bir orman gibiydiler. Bir kıvılcım sonunda ateşi yakacak, alevler yayılarak ölü ağaçları temizleyecek ve sağlıklı köklere bir kez daha gün ışığını getirecekti." (Dan Brown-Cehennem Sayfa 58)

Başka Ne Okuyorum?

Cnbc-e Haziran sayısını ve film ekini okuyorum. Açıkçası "Cehennem" kitabını okurken sıkıldığım kısımlarda bu dergiyi okumak bana şurup gibi geldi. Yinede "Lost" dizisi gibi senelerce izlediğim bir dizi olan "Merlin"in yine aynı saçmalıkla bitmesi beni çok üzdü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠