Edda'nın Dünyası = Bolluk Bereket = Kitap

   Biraz önce kapım çaldı ve kapıyı açıp direk içeriye koştum ve kimliğimi alıp kapıya geri döndüm. Kargocu “Nerede kaldın Selim” dedi.( Adımı ezberlemiş) Bende “Kimliğimi almaya gittim içeriye.” diyince “Seni tanıyoruz artık.” diyip beklediğim paketi verdi. Kargom baya büyük ve ağırdı. Oysaki ben sevgili Edda ile yaptığımız takastan sadece 4 kitap bekliyordum. Birde paketi açtım ve ne göreyim? ( Sizce ne görmüş olabilirim?) Kitap cenneti.
   Sevgili Edda bana 4 kitap yerine kendi eklediği 8 kitapla birlikte toplam 12 tane kitap göndermiş. Üstelik bunlardan 7’si benim okumayı çok isteyip de bir türlü alıp okuyamadığım “Gece Evi Serisi”nin ilk yedi kitabı. ( Seri 12 kitaptan oluşuyor.) Anlayacağınız çok mutluyum. Kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum. Bide kendisi bir “Bardaklaşalım mı?” etkiliği düzenliyor. Katılmak isteyenler tık… tık… Neyse fazla uzatmayayım da kitaplarımı tanıtayım. Hee bu arada kendiside benim gönderdiklerim (takas ettiğim kitaplar) hakkında çok güzel bir post yayımlamış. Onun içinde buraya bir tık lütfen.



Önce her zamanki gibi toplu bir resim çektim. Kusura bakmayın heyecanıma yenik düşüp paketi yırtımda onun için çekemedim ama çok güzel kelebekli bir paketti.

 
Ve ardından öncelikle benim takas yoluyla istediğim kitaplar ve yorumum.


Yorumum: Dan Brown’un kitaplarını seven biri olarak bu kitabı okumak istedim. Kitap 436 sayfa ve ODTÜ Yayıncılıktan çıkmış. 

Yorumum: Jean-Christophe Grange’nin okuyacağım ilk kitabı ve yine okumak istediğim bir kitap. Gerilim-Macera türünde olan kitap 459 sayfa ve Doğan Kitap Yayıncılıktan çıkmış.

Yorumum: Fısıltı yine benim okumayı çok istediğim serilerden biri. 4 Kitaptan oluşuyor. Yazarının Becca Fitzpatrick olduğu kitap 414 sayfadan oluşuyor ve Pegasus Yayıncılık tarafından yayımlanmış.

Yorumum: P.C. Cast’ın yazmış olduğu “Deniz Tanrıçası” da yine Pegasus Yayınlarından çıkmış ve 447 sayfadan oluşuyor.

Sıra geldi sevgili Edda’nın bana kendi hediye ettiği kitaplara. Kendisi çok güzel bir not iliştirmiş hediyelerine sizi için onu da fotoğrafladım.
 
Kendisine Gece Evi Serisi’ni okumayı istediğimi ama alıp almayacağımı bilmediğimi söylemiştim. Onun için böyle bir not iliştirmiş. Beni gerçekten gerek not olsun gerekse gönderdiği kitaplar olsun çok mutlu etti. Tekrar teşekkürler Edda ve onun biricik dünyası. Evet, kitaplara geçelim.

 333 Sayfa

 351 Sayfa

 334 Sayfa

 398 Sayfa

 408 Sayfa

 429 Sayfa

430 Sayfa

Yorumum: Yazarının P. C. Cast olduğu tüm seri Pegasus Yayınlarından çıkmış bulunmakta. 12 serilik bir kitap. Beğenirsem seriyi, neden olmasın tabi ki de devamını alırım.

Yorumum: “Çatal Dili” kitabı hakkında hiçbir şey bilmiyorum açıkçası. Bu da bana sürpriz olan bir kitap yine. Okuduğum zaman yine tüm kitaplar gibi kitap analizinde bulunacağım.

Sizde eğer kitap takas etmek istiyorum diyorsanız Edda’nın Dünyası’na buyurum derim. Tekrar tüm kitaplar için teşekkürler Edda. Sana gönderdiğim kitapları da umarım severek ve beğenerek okursun.


25 yorum:

  1. Güle güle oku :)) Ben her şey için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl teşekkür etmesi gereken benim. Okumak istediğim bir serinin ilk 7 kitabını ve "Çatal Dili" adlı başka bir kitap göndermek. Size karşı borcum olsun bende bir gün size süpriz yapıcam.

      Sil
    2. Olsun. Ben kendime söz verdim mutlaka bir gün hiç ummadığın bir zamanda sana sürpriz yapacağım.

      Sil
    3. Eğer öyle bir şey yaparsan bu seferde ben kendimi borçlanmış hissederim. Sonra bu böyle sürer gider. :) Hiç gereği yok cidden. Senin yolladıkların kat be kat yeterli

      Sil
  2. İşaret serisinin ilk 3 kitabını arkadaşımdan alıp okumuştum daha sonra gidip de alamadım kitapların devamını.
    Gülü güle okuyun.
    Gerçekten muhteşem hediyeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim. Hiçbir insan gerçekten bu kadar bonkör olamaz. (Elife Hariç)

      Sil
  3. Güle güle okuyun,ikinizin de gönderdiği kitaplar çok hoş.:)

    YanıtlaSil
  4. 12 kitap mı? Muhteşem bir sürpriz olmuş. Keyifle okuyun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evet 12 kitap. Ben ve Edda 4 kitap takas etmiştik ama Edda sağolsun 8 kitapta fazladan göndermiş. Bende fazladan iki kitap gönderdim ama 8 tane fazladan kitap insanı çok fazla etkiliyor.

      Sil
  5. Kitap kıymeti bilenlere kitap göndermek kadar zevkli birşey olamaz sanırım. kitaplar da yerini bulmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için teşekkür ederim @Öylesine Biri

      Sil
  6. cennete düşmüşsün selim:))) kesinlikle güzel bir takas olmuş. Bu arada teşekkür yazın bloğumda yayınlandı haberin olsun.
    bol takaslı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten cennete düşmüş gibiyim. Bu arada yazınıda okudum ve çok beğendim. Aynı zamanda benim için başka kitap falan almana da gerek yok. Sen kitaplarını beğendiysen bu benim için yeterli.

      Sil
  7. En güzel 12 kitap kapına gelmiş! Hepsi çok güzel . Keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten 4 kitap bekleyipte 12 gelince insan bir şaşırıyor haliyle. 1-2 bilemedin 3 kitap neyse de tam 8 kitap beni çok mutlu etti.

      Sil
  8. Gece Evi serisi çok güzeldir, beğeniceğinizden eminim. :)
    Gerçekten güzel bir sürpriz, keyifli okumalar.
    Ölü Ruhlar Ormanı ve Çatal Dil hariç hepsini okumuştum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece Evi Serisini en son okumak istiyorum çünkü seriye bir başladım mı hepsini bitirmeliyim diye düşünüyorum. Bu arada güzel yorumun içinde teşekkürler.

      Sil
  9. Çok hoş bir süpriz tebrik ederim keyifle okuyun:)

    YanıtlaSil
  10. kitaplara hayran kaldım hepsi çok güzel görünüyo ben niye kaçırdım bu etkinliği diye söyleniyorum şu anda :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlaşılmasın bu bir etkinlik değil. Bu Edda'nın uygulamış olduğu takas yöntemi. Sen Edda'nın takas etmek istediklerinden birini seçip kendi göndermek istediklerini yazıyorsun ve anlaşırsanız kitaplarınızı birbirinize gönderiyorsunuz.

      Sil
  11. yaa kitapların harika ayraçların her şeyin seni kıskanıyorm .D

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠