Okumak İstiyorum: Korkak ve Canavar Serisi

“Manene ya Manene bu kitapları istiyorum.” deyip ağlayasım var. Bloğumu takip edenler bilirler sevgili Volante bana “Korkak ve Canavar” serisinin ilk iki kitabını göndermişti ve bende severek okumuş ve serinin geriye kalan iki kitabını da okumak istediğimi belirtmiştim. Neyse bugün araştırırken serinin her bir kitabının D&R'nin internet sitesinde 4 TL olduğunu gördüm. (Seri dört kitaptan oluşuyor anlaşıldığı üzere.) Ama ne yazık ki elimdeki parayı Kırtasiyeleşelim mi? etkinliğim için harcayacağım. Bu yüzden ben satın alamıyorum ama siz fantastik roman seven okurlarım sakın kaçırmayın sonra pişman olursunuz. :)


4 yorum:

  1. umarım en kısa zamanda okursun selim:))
    Allah gönlüne göre versin.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Kırtasiyeleşelim mi? etkinliğim hele bir bitsin o zaman mutlaka almaya çalışacağım. Gerçekten muazzam bir seri.

      Sil
  2. Param olduğunda düşüneyim o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın.
      Fantastik Macera seviyorsan kaçmaz derim.
      Üstelik 4 kitap 16 TL + 3,50 TL Kargo ücreti = 19,50 ama 25 TL'lik kitap alırsan kargo bedava.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠