Kitaplaşalım mı? Etkiniğimizin Sonuçları ...

Evet, eşleştirmelerimiz sonuçlanmış bulunmakta. Bilindiği üzere kendimi 3 arkadaş ile eşleştireceğimi belirmiştim. Umarım sizin için bir sorun teşkil etmez. Neyse eşleştiğim arkadaşlar için: Bilim Kurgu, Fantastik ve Mitolojik romanları çok severim. Aşk, Tarih ve Polisiye romanları sevmem. Eşleşmediğim arkadaşlar içinse lütfen daha öncede belirttiğim gibi mesajlaşmalarınızda ben şu veya bu kitabı istiyorum diye belirtmelerde bulunmayın ve lütfen kitabınızın yanında en azından bir kitap ayracı gönderin.

Şimdi eşleştirmeler:

Önce Ben: orsselim@gmail.com benim e-mail adresim.

Eşleştiğim arkadaşlar:
*Elife: firkat34@hotmail.com
*Pinuccia: pbcelebi@gmail.com
*Yüreğimin İklimi: ozlem32tr@yahoo.com

Şimdi diğer eşleştirmeler:

(e_bsr@hotmail.com ~ makyajkutularim@gmail.com )

(natalikrd@gmail.com ~ emnklc@gmail.com)

(doldurmakasetblog@gmail.com ~ bojukandperik@gmail.com)

(mavialtmisbir@gmail.com ~ aytentuz@hotmail.com)

(akpinar.ilknur@hotmail.com ~ muhlisceyda@hotmail.com)

(busra_candar1997@hotmail.com ~ oylesinebiri66@yahoo.com)

(kalemdarbesi@gmail.com ~ tgcylz@hotmail.com)

Charming ~ Sultan
(charming-lifepattern@hotmail.com ~ sultankocaer@gmail.com)

(iremk.congar@gmail.com ~ wmpr.princess.soley@gmail.com)

Eşleşmeler umarım herkesi mutlu etmiştir. Lütfen hediyelerinizi bayramdan önce göndermeye çalışınki karşınızdaki insanı bayram öncesi mutlu etmiş olabilesiniz.


20 yorum:

  1. eheheh sabah sabah maili görünce güne nasıl mutlu başladım anlatamam.
    Kolay kolay adımı görmem ben böyle yerlerde.
    Hemen iletişime geçiyorum arkadaşla.
    Teşekkürler ^^'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim.Dilerim ikiniz içinde iyi bir kitaplaşma etkinliği olur.

      Sil
  2. eşimin mail adresi yanlış sanırım.. mail atamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir yanlışlık yok. Bana veriler mail adresi böyle ve mesaj gönderirken bende bu adrese gönderdim zatten. Kopyala yapıştır yaparak kime bölümüne yazıp tekrar deneyin veya sitesine yorum olarak sizinle iletişime geçmesini belirtiniz lütfen. Zatten mesajımı alınca eminim o size ulaşacaktır.

      Sil
    2. hyr adresim doğru ancak ulaşamadıysan vmpr_princess@hotmail.com adresinden ben sana mesaj atabilirim =)))

      Sil
    3. çok iyi olur. Eşleştiğiniz arkadaş size ulaşamamış. Eğer siz arkadaşa ulaşırsanız o adres üzerinden düşüncelerinizi bildirebilirsiniz.

      Sil
  3. Mailiniz için teşekkürler Selim, herkese hayırlı,uğurlu olsun.Bol okumalı, paylaşımlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benimde tek dileğim herkes için hayırlı olması.

      Sil
  4. Hadi hayırlısı..

    YanıtlaSil
  5. Benim paketim elime geçti Sevgili cangz'la eşleşmiştik( inci tanem)
    Size de haber vermek ve teşekkür etmek istedim.Ben de karşı tarafa paketimi en kısa sürede yollayacağım kendisiyle haberleştim.
    Bu arada paketimi blogumda yayınladım, beklerim:)
    İyi hafta sonları...

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı geceler
    Ben de paketimin elime geçtiğini büyük bir keyifle haber vermek istedim.
    Etkinliğin sahibi yani Selim'e böyle güzel bir paylaşma platformu oluşturduğu için ve yolladığı paketteki bütün incelikler için teşekkür etmek istiyorum.
    Cuma günü paketini yolladım. Sanırım bugün sana ulaşır. Umarım beğenir benim yaşadığım mutluşluğu sen de yaşarsın.
    Gülümse
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyelerimi beğenmene çok ama çok sevindim. Seninle tanışmak benim en büyük hediyem oldu aslında bakarsanız. Gönderdiklerinize gelince sabırsızlıkla bekleyeceğim ve tavsiyenize uyup gülümseyeceğim. : )

      Sil
  7. Merhaba ben Lale. Azerbaycandan yazıyorum.Kendim azeriyim. Sizin bu etkinliklerinize bayiliyorum. Ben de katilmak istiyorum ama Azerbaycandan Türkiyeye ya da Türkiyeden Azerbaycana kargo göndermenin kolay olmadıgıni düşünerek katılamıyorum :( ne yapıcağı mı da bilmiyorum. acaba rica etsem yardımcı ola bilirmisiniz? ama olmasa da canınız sağ olsun. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi kargo yüzünden sorunlar oluşmakta ve bende bu yüzden bir şey yapamam ama neden sizde kendiniz böyle bir etkinlik yaparak Azerbaycanlı blog sahibi kardeşlerimizi bir araya getirip öncül olmayasınız ki? Bence blogunuz varsa mutlaka düzenleyin. Eğer blogunuz yoksa da sizin gibi Azerbaycan'da bulunan bir kitap severe böyle bir etkinlik düzenlemesini söylerseniz belki, hoşuna gidebilir ve sizde böylece o etkinliğe katılırsınız.

      Sil
  8. Öneriniz için çok teşekkür ederim. Ama malesef bizde yani Azerbaycanda böyle etkinlikler yok diye bilirim. Ama yine de çok sagolun. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende siz bir öncülük edin elbet sizin gibi bu tip etkinliklere meraklı birileri çıkacaktır. Eğer blogunuz yoksa bile ben isterseniz size bir blog kurabilirim hatta.

      Sil
  9. Teşekkür ederim. Benim zaten bi blogum var.her şey için teşekkür ederim.
    mucizelereinan.blogspot.com

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠