Mutluluk Geldi Uzaklardan...

Mutluluk kapıyı çalar, çalar ve çalar. Bu arada Selim horul horul uyumaktadır.
Annesi gelip “Kalk oğlum kargo geldi” dediğinde de kalkar ve kapıya koşar ama kendisi kargo beklememektedir.

Yukarıdaki metinde hangi anlatım türü kullanılmıştır? :)

Şaka şaka. Bugün hiç beklemediğim bir paket aldım. Sevgili ablacım Yüreğimim İklimi benim ne zamandır alıp okumak istediğim kitapları bloğumdan görmüş ve hiç üşenmeden ve fiyatına bakmadan benim için satın almış. Nasıl sevindim ve nasıl mutlu oldum anlatamam. Hayatımda ilk defa bana sürpriz bir kargo geldi ve tamda üniversite hayallerimin yıkılmasıyla birlikte yerle bir olan moralimi bir nebze olsun düzeltti. Kesinlikle Yüreğimin İklimi adlı bloğu mutlaka takibe alın derim. Kendisi çok iyi gönüllü ve cömert biri olmasının yanı sıra bloğundaki harika yazılarla da insanın içine dokunuyor. Kendisiyle iyiki de Kitaplaşalım mı? etkinliğinde tanışmışım diyorum bazen. Neyse kendisine tekrar teşekkür ederek kitaplarıma ve yanında promosyon olarak gelen eşantiyonlarıma geçmek istiyorum.





Bildiğiniz Üzere sevgili Volante bu serinin ilk iki kitabı olan “Korkak ve Canavar” ile “Merderan’ın Sırrı” adlı iki kitabı yollamıştı. ( Gerçekten çok harika bir fantastik macera serisi herkese tavsiye ederim.) Bende okuduktan sonra çok beğendiğimi yazmış ve serinin diğer kitaplarını almak istediğimi ama Kırtasiyeleşelim mi? etkinliğim yüzümden alamadığımı yazmıştım. Sağolsun Yüreğimi İklimi benim için serinin son iki kitabını almış ve beni gerçekten çok ama çok mutlu etti. Gerçekten okumayı o kadar çok istiyordum ki anlatamam yani.

Kitabın içinden şöyle bir harita çıktı:


Bilimkurgu-Macera türünde yazılmış bu eseri beğenerek okuyacağımı düşünüyorum. Çünkü; kitap bir Türk yazara ait ve içinde İstanbul’un çeşitli yerlerinden bahsediyor ve ben içinde İstanbul'dan bahseden kitapları çok severim.



Yine benim okumak isteğim harika bir seri “Mahşerin Dört Atlısı”. Aranus yayıncılıktan çıkan bu serinin ilk iki kitabının peş peşe yayımlanmış olması ve konusu ben cezp etmiş ve yine bloğumda okumak istediğim kitaplar diye yazmıştım. Dört kitaptan oluşan bu seriyi yine çok beğendim. İnşallah en kısa zamanda hepsini okuyup yorumlayacağım ama şu anda elimde okuduğum kitabın bitmesini beklemeliyim. Kitabımın adı “Yaban Avı” ve yine Yüreğimin İkliminin bana göndermiş olduğu bir kitap ve son 157 sayfası kaldı. (Üniversite problemleri yüzünden okumaya ara verip akşamdan akşama okuduğum için çok yavaş ilerledim.)

Şimdi de promosyon olarak gelen kitap ayraçlarıma bakalım.:
Yukarıda tanıtımları yapılmış kitapların hepsi yine benim okumak istediğim kitaplar. Sırasıyla:

*Yeraltı Günlükleri
*Açlık Oyunları
*Duyguların Rengi



Bu iki kitap ayracının üzerinde tanıtılan kitaplar da Önce kitap yayınlarından çıkmış ve benim okumayacağım tarzdalar.

Üstteki ayraç: Vefa Enver ~ Beni Buna Zorlama
Alttaki ayraç: Güneş Demirel ~ Şimdi Benimsin adlı kitapların tanıtım ayraçlarıır.

Tüm hediyelerin için tüm kalbimle teşekkür ederim ablacım. Rabbimde benim yüzümü güldürdüğün gibi senin yüzünü hep güldürsün ve karşına senin gibi hep iyi insanlar çıkarsın.


6 yorum:

  1. Keyifli okumalar size. Cidden güzel bir sürpriz olmuştur sizin için. :)
    İyi ki var kitaplaşma etkinlikleri, yoksa bu güzel yürekli isanları tanıyamayacaktık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten rabbim herkesin karşısına Yüreğimin İklimi gibi birini çıkarsın. Bu tür Kitaplaşalım mı?, Bardaklaşalım mı?, Kırtasiyeleşelim mi? etkinlikleri olmasa blog olmanında neşesi ve bağlılığı da kalmazdı diye düşünüyorum.

      Sil
  2. yüreğine dokunup gülümsetebildiğim için ne mutlu bana. İyi okumalar selim kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok ama çok teşekkür ederim. Gerçekten yüeğimin iklimine uygun kitaplar gönderdiğin ve ayrıca okumak istediğim kitapları gönderdiğin için tekrar teşekkür ederim.

      Sil
  3. Harika bir sürpriz olmuş,İyi insanlar iyi insanların karşısına çıkarlar genelde:) Keyifle oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Sanırım yazdığın gibi "iyi insanlar iyi insanların karşısına çıkar." sözüne katılacağım.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠