"Uyumsuz"



Kitabın Adı: Uyumsuz
Orijinal Adı: Divergent
Yazarı: Veronica Roth
Çeviren: Uğur Mehter
Yayın Evi: Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı: 504
Tür:  Distopya, Güç, Savaş
Seri: Uyumsuz Serisi I. Kitap

Tanıtım Yazısı:
Beatrice Prior'ın Chicago'sunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor!


Yorum
Veronica Roth… Uyumsuz…
Her ne kadar Suzanne Collins’in yazmış olduğu “Açlık Oyunları” serisine benzetilse de ondan kat be kat güzel ve çarpıcı bir öyküye sahip olan UYUMSUZ gerçekten muhteşem bir konuya sahip ama şunu da söylemeden edemeyeceğim ki ben öncelikli olarak filmi izleyip daha sonra kitabı okuduğum için kitapta umduğumu bulamadım. En azından filmde  Beatrice daha cesur tasvir edilmişti ama kitapta iç bunalımları yaşayan bir ergen gibi hissettim Beatrice’in yaşamını ve filmden daha fazlasını bulamadım ama genel olarak bakacak olursak gerçekten muhteşem bir kitaptı. Devamı niteliğindeki; “Kuralsız” ve “Yandaş” kitapları elimde mevcut. İnşallah “Kuralsız” filmi yayınlamadan onu da okumayı planlıyorum. Okuyanlar lütfen beni eleştirmeyin…

Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...


Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠