Yeni Bir Kırtasiye Alışverişi ve Deco Tape

Yepyeni bir kıgrtasiye alışverişimden merhabalar. Uzun zamandır yine blogumu ihmal edip maalesef yazı yazıp çıkmalara başlamış durumdayım ama inşallah ayın 15'indeki sınavımdan sonra bu durum da düzelecektir. Şu an da pek sık yazı yazamamamın sebebi yeni bir D&R şubesinde işe başlamamdan kaynaklanmakta ama inşallah dediğim gibi düzene sokmaya çalışacağım blog yazı rutinlerimi. Bu alışverişimde elimden geldiğince deco tape almaya çalıştım ki bunun sebebi de yarın blogumun 3.Yaşını doldurması. 3 Yılı nasıl da birlikte devirmişiz değil mi?
Neyse, çekilişimin maddelerini ve hediyelerini yarın belirleyip pazartesi günü başlatacağım umarım sizde katılır ve katılımı arttırmaya yardımcı olursunuz. Şu anda hangi kitap veya kitapları hediye etsem diye düşünmekteyim, eğer aklınızda bir kitap varsa paylaşmayı unutmayın tabi ki kaç kişiye hediye edeceğime dair düşünceleriniz varsa onları da paylaşın.

Evet, şimdi gelelim yeni aldığım ürünlere ve hediyelerimden bazılarına...
İstanbul temalı iki adet iki kitap ayracı aldım ve bunları çekilişimde hediye etmeyi düşünüyorum.

Bu üç adet mini magnette yine çekilişimde hediye gidecekler arasında.

Hello Kitty ve Minnie'li deco tapelerim. Bunlarda birini kendime alıp diğerini hediye edeceğim.

Yine aynı şekilde biri hediye olarak giderken diğeri bana kalacak olan Mickey ve Donald ve Winieli deco tapeler.

Bahar temalı deco tapeler. Bunların ikisini de hediye etmeyi planlıyorum.

Yine aynı şekilde ikisi de hediye edilecek olan renkli bantlar. Para bandı gibi şeffaf ve aynı ebattalar.

Evet kendime diye düşünüp aldığım tek ürün ki o da şekilli bir makas. Kağıt kesip biçmeye bayıldığım için aldığım bir ürün. Açıkçası yaptıklarım pek bir şeye benzemiyor diyebilirim.

Evet benim ki böyle bir kırtasiye alışverişi işte. Yine bir yazım da görüşmek dileğiyle... Bu arada görüşlerinizi benimle de mutlaka paaylaşın.


4 yorum:

  1. çok güzel ürünler almışsın,cekilişe muhakkak katılacağım. kitaplar ver bence :) neil geiman olabilir ve ya neydi yazarın adı john green mi o olabilir. kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sözünüzü dinleyip John Green ve Neil Gaiman kitaplarını hediye etmeye karar verdim.

      Sil
    2. işte şimdi çok heyecanlandım iki yazarıda çokmerak ediyordum inşallah bana çıkar :)))

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim. Ayrıca bol şanslar.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠