"Kader"

Kitabın Adı: Kader
Orijinal Adı: Destined
Yazarı: P.C. Cast ~ Kristin Cast
Çeviren: Sevinç Tezcan Yanar
Yayın Evi: Pegasus Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 471
Tür:  Fantastik Macera, Gizem, Dram, Aşk
Seri: Gece Evi Serisi IX.Kitap

Tanıtım Yazısı:
KARANLIĞIN RUHU TARAFINDAN SINANAN BİR AŞK, BU SINAVI GEÇEBİLİR Mİ?
Tulsa Gece Evi, ışığın ve karanlığın güçlerinin çarpıştığı destansı bir savaşa sahne olur. Neferet’le çarpışmaya hazırlanan Zoey, savaşçı koruyucusu Stark’la birlikte ait olduğu yerde, evindedir.
Kalona ile oğlunun arasındaki bağlar kopmuştur. Nyx’in bahşettiği insan soylu biçimi sayesinde Rephaim ve Stevie Rae sonunda bir araya gelebilmiştir; tabii Rephaim Tanrıça’nın yolunda ilerleyip babasının gölgesinden sakınabildiği sürece…
Peki Zoey gerçekten güvende mi?Ve en önemlisi, kadere yazılmış olan değiştirilebilir mi?

Yorumum

Uzun zamandır kitap okuyamama problemi yaşarken yine Gece Evi Serisi sayesinde bu durumdan kurtulabildim. Kitap ve seri hakkında ne söyleyebilirim ki? –Kesinlikle muhteşem.

Konuya değinecek olursak;Neferet sonunda Vampir Yüksek Konseyi karşısında kendisini suçsuz olduğuna karşı konseyi inandırıp Tulsa Gece Evi’ne dönmüştür. Dönmesiyle birlikte de bir takım kötü olaylar dönmeye ve bazı dostlarımızla birlikte Zoey’nin de annesinin ölmesine neden olmuştur. Nyx’ten armağan olarak kendine gönderilmiş Aurax adında boğaya dönüşen ve aslında ne olduğunu bilmedikleri bir yaratıkla birliktedir ve O artık bir ölümsüzdür.

Bu arada Stevie Rae ve Kalona’nın oğlu Rephaim’im aşkı Rephaim’in Tanrıça Nyx’ten af dilemesiyle azda olsa düzene girmiştir. Çünkü Kalona hem oğlunun peşini ne kadar istese de bırakamaz, hem de Rephaim gündüzleri bir kuş ve geceleri tam bir insandır.

Bu seriyi sevmemin asıl nedeni seri hiçbir zaman önce yayınlanmış seri kitaplarını size unutturmuyor ve bir su gibi akıp gidiyor. Bu kitapta ilk kitapta olduğu gibi Zoey’nin üzerine yoğunlaşması da ayrı bir güzellik oldu. Ayrıca Afrodit’li kısımları okurken de gülmeme hakim olamadım. Gerçekten komik ve gerekli bir karakter.

Puanlama:


4 yorum:

  1. Ben de bu seriye yeni başladım ve ilk kitabını okudum.Seri gayet güzele benziyor.En azından ilk kitap güzeldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten muhteşem bir seri ve git gide olaylar daha ilginç bir hal alıyor. Bu arada benden uyarması seri 12 kitaptan oluşuyor.

      Sil
  2. Seri bir harika saklanmış a kadar kesintisiz okudum ama nedendir bilmiyorum saklanmış hala kitaplığımda öylece beni bekliyor diğer kitapların heyecanını yakalayamadım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saklanmışı alıp okumayı planladıklarım arasına yazmış bulunmaktayım. Yayınevinin Facebook sayfasından serinin 11.kitabının da bu bir ay içerisinde yayınlanacağını öğrendim. Ondan sonra finale son bir kitap kalıyor.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠