Benim İçin Bayram Şimdi Başladı...

Son yazımda her ne kadar daha uyumadığımı ve uyuyacağımı belirtsem de yine uyuyamadım. Daha doğrusu annem uyku düzenim güme gidiyor diye uyumama izin vermeyip beni evden kışkışladı. Ne mi yaptım? -Hemen bir minibüse atlayıp benim %50 ve %20 indirimler yapan kitapçıma gittim ve yetmedi bir de hemen alt katında bulunan ikinci el kitapçıya uğradım. Sonuç: Dört yeni evladın sahibi oldum. Açıkçası şunu söylemeliyim ki gördüğüm bazı kitaplarda beni şaşırtı. Mesela Obsidiyen, Opal gibi DEX kitapları %50 indirimliydi ama bana hitap etmediği için almadım. Tanrıça Serisinin son kitabı "Tanrıçanın Mirası"nıda maalesef bulamadım ama en kısa sürede almayı planladıklarımın arasında yerini aldı.

Gelelim Evlatçuklarıma


İlk kitabım Arunas Yayınları'ndan yeni çıkan "Yürüyen Ölüler:İsyan" kitabı. Bu serinin birinci kitabını Tüyap'tan alıp beğenerek okumuştum , bunu da aynı şekilde beğenerek okuyacağımı umut ediyorum.
Karton kapaklı bulamadım ama olsun buda iş görür.



Bir diğer kitabım Alexandra Adornetto'nun yazmış olduğu Hale Serisi'nin ilk kitabı. Seri kitabını almamın sebebi yazarın benimle aynı yıl doğmuş olması. Pinuccia'nın etkinliği dahilinde okumayı planlıyorum bu kitabı da. Kitap Pegasus Yayınlarından çıkmış ve harika bir kapağa sahip.


İşte şimdi de ikinci el evlatçuklarım:


P.C. Cast ve Kristin Cast'ın yazmış olduğu Gece Evi Serisinin dokuzuncu kitabını aldım. Seriyi her zaman beğeniyle ve büyük bir akıcılıkla okuyabilıyorum ve çok az bir zamanda gerçekleşiyor bunların hepsi. Bu kitabın çevrilmesine ve yayınlanmasına öncülük eden Pegasus Yayınlarına sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.











Son evladım ise ; maalesef bir seri kitabıymış ve serinin altıncı kitabıymış. Kenarında "6" yazıyor bu bir seri kitabı mı diye özellikle üstüne basa basa sorduydum anlaşılan satıcı bana yalan söylemiş. Bir kaç sayfasını okuyacağım bakalım. Eğer hoşuma gider ve ayrı yani bağımsız bir konu işlerse işte o zaman kütüphanemde çok güzel bir yer edinebilir. Çünkü ben; kitabın konusunu çok sevdim. Kitabın adından. yazarından ve yayınevinden bahsetmeyi unuttum. Kitabı adı Artemis Fowl: Zaman Paradoksu. Eoin Colfer tarafından yazılan serinin yayın haklarını Artemis yayınları elinde bulunduruyor. Kitap genel olarak Seri karakterimiz Artemis Fowl üzerine kurulu.


2 yorum:

  1. Merhaba ben bir şey sorabilir miyim?
    Yürüyen Ölüler:İsyan kitabını aldım ama serisinin kaçıncı kitabı olduğuna dair hiç bi bilgim yoktu.İlk serisinin ilk kitabı hangisi ve devam kitapları neler biliyor musunuz? Lütfen biliyorsanız yazar mısınız? En azından ilk kitabı.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Yürüyen Ölüler:İsyan kitabı serinin 2.kitabı. Serinin şu anda yayınlanmış iki kitabı bulunmakta ve bunlardan birincisinin adı, sadece "Yürüyen Ölüler".

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠