"Ayın 7'sini Bekleyenler"~Yunus Emre Coşan

Kitabın Adı: Ayın 7’sini Bekleyenler
Yazarı: Yunus Emre Coşan
Yayın Evi:  Kanes Yayınları 
Sayfa Sayısı: 95
Tür: Yaşamsal  Öyküler, Deneme

Tanıtım Yazısı:
 
Hayattır ki, hakkını verebilen yaşama sanatkârıdır. Dev kalplerin öngörüsü ile kelimelere dökülmüş kitaplardan geçer yolu bu sanatın. Bu sanat ne sanat içindir, ne kendi için. Bu sanat, hayat içindir; ömrün vefası için. Ruhunuzu teskin edebilmek ve kalbini tüm sevilere açma sanatıdır. Dünyayı kucaklayıp bir kitabın sayfalarına sıkıştırma gayretinde muvaffak olmuş bir yazarın engin bakış açısının, bilgi ve zekâsının tezahürüdür kitabı. Acı dokur, hüzün dokur kimi zaman, hayatın kasnağında. İki çift lafı vardır, bir tek kalbi olan tüm nadide ruhlara. Sabra sükûn, akla yol, gönle dil bir iz düşüm bu kitap. Satırlarda, hayata dair olanın izini sürüp, kimi zaman da ezberini bozmak için onun, anahtar kelimelerle sunulan.



Yorumum

Sevgili Pinuccia’nın düzenlemiş olduğu etkinlik kapsamında 150 sayfa ve altı olan bir kitap okumamız gerekiyordu ama elimde okunmamış öyle bir kitap olmayınca bende eskilere bir dönüş yapayım dedim ve aldım elime Yunus Emre Coşan’ın yazmış olduğu “Ayın 7’sini Bekleyenler”i ve aynı hissiyatı ve mutluluğu yeniden yaşayacak mıyım diye başladım okumaya. Kitap kendinden hiçbir şey kaybetmedi ve tam aksine kazandırdı diyebilirim. Gerek dili, gerek akıcılığı ve gerekse yaşamsallığı anlatması beni adeta yeniden büyüledi. İlk yorumumu Buraya yazmışım ama şunu söylemeliyim ki şimdi o heyecanım ve mutluluğum,sevincim on misli arttı. Bunun nedeni bir bakımada kitaptaki sözler. Dört söze video yetmediği için eklemedim videoya ama buraya da ekleyemeyeciğim. Dileyen olursa belki ilerde yazarım sözler çok uzun ve neredeyse bir sayfa kadar. Bu arada yazarın benim hakkımda yazmış olduğu yazıyı ve yazarın web adresini videonun altına ekliyorum. Bu kitabı sakın kaçırmayın.
Puanlama:

Pinuccia Puanlaması: 200 Sayfa okuma koşulu olsa da 150 sayfadan az sayfası olan kitap okuyanlar kategorisinde: 5 PUAN

~Kitaptan Alıntılar~

Bu arada bu seferde video kalitem iyi konuşma ve efekt kabiliyetim sıfır oldu kusura bakmayın. İyi Seyirler...


Yazarımızın önceki yorumun hakkında sitesinde yayımlamış olduğu yazı ve yazarımızın web sitesi.

İşte Yazarımızın Web Sitesi (Tabi benden bahsettiği kısımdan.):

 http://yunusemrecosan.com/basindan/ayin-7sini-bekleyenleri-tuyaptan-alan-bir-okur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠