Kütüphanemin Yeni Üyesi...

Sevgili blogdaşım ve Abim, Kitap Cumhuriyetim'den bugün aileme yeni mutluluk geldi. Uzun zamandır aslında tanışmak isteyip de bir türlü kitaplarını alamadığım Anne Rice'ın "Beden Hırsızı" adlı kitabı. Kendisi bana bir hediye ve hatıra olarak gönderdiği bu kitapla beni çok ama çok mutlu etti. Bu aralar üzerimdeki huzursuzluğu kısmi olsa da engelleyebildi.
Kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum. Bu güzel hediyeyi bana gönderen blogdaşım ve değerli eşinin bloguna uğramayı sakın unutmayın.
Kitap Cumhuriyet'in blogu için BURAYA tıklayınız.
Bu arada eşinin Örgü Cumhuriyetim adlı blogu içinde BURAYA tıklayalım lütfen.


Bu hediyeyi bana gönderen blogdaş Abime ve değerli eşine tekrar çok ama çok teşekkür ediyorum.


6 yorum:

  1. Bende Anne Rice kitaplarını hiç okumadım. Ama çok görüyordum. Keyifli okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için. En kısa zamanda okumayı planlıyorum bende.

      Sil
  2. Hediyeleşmek çok güzel.
    Hem gönderen hem de gönderilen için.
    Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ablacım.
      Hediye gelince "Maria Puder Ölmesin" blogunun sahibesinin dediği gibi 'Askerdeki çocuğuma kavuşmuş gibi oluyorum.'
      Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  3. Güzel günlerde okursun inşallah kardeşim.Senin yaptıklarının yanında bu kitap az bile kalırdı aslında.Bloğumun üzerindeki emeğini asla karşılamaz ancak sana benden bir hatıra olur en azından.Umarım beğenirsin kardeşim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizin için pek bir şeyler yaptığımı düşünmüyorum açıkçası.
      Hediyenizi sizden bir hatıra olarak saklıyacağımdan emin olabilirsiniz. Sevgilerimle...

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠