Yeni Bir Güzellik...

Hatırlarsanız bayramdan önce bir kitap alışverişi yaptığımı ve EPHESUS Yayınlarından çıkan ve Aimée Carter imzalı Tanrıça Serisinin son üyesi "Tanrıçanın Mirası" adlı kitabın bayramdan sonra dağıtıma başlanacağından alamadığımdan bahsetmiştim. Dün Annem ile Torium D&R'ye gidip hemen bir tane edindim ve sonunda güzelim serinin son kitabına kavuştum. Şu anda 150.sayfadayım ve o kadar harika ve hiç sıkmayan bir akıcılığı var ki anlatamam. Pinuccia'nın etkinliği dahilinde istediğim hiçbir kitabı uygun kategori bulamıyordum ve belki de canımın istediği kitap kategorisine uygun bir kitap olarak hiçbir kitabı düşünemiyordum ama "Tanrıçanın Mirası hepsini alt etmeyi başardı diyebilirim. Eğer seriyi okumadıysanız yazık olmuş hemen başlayın derim. Çünkü daha ne kaybettiğinizi bilmiyorsunuz. Eğer seriyi okumaya başladıysanız bu kitabı zaten alacağınıza eminim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠