"Ateşi Yakalamak"

Kitabın Adı: Ateşi Yakalamak
Orijinal Adı: Catching Fire
Yazarı: Suzanne Collins
Çeviren: Sevinç Tezcan Yanar
Yayın Evi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı:407
Tür:  Distopya, Gerilim, Aksiyon, Dram, Bilimkurgu
Seri: Açlık Oyunları II.Kitap

Tanıtım Yazısı:
“Açlık Oyunları. İnsanı meraktan .atlatan, gerilım dolu, akıcı ve sarsıcı bir roman… Elimden bırakamadım. Bağımlısı oldum!”
-Stephen King

“Bu kitaba o kadar bağımlı kaldım ki, yemeğe çıktığımda bile kitabı yanımda taşıdım ve masanın altında okumaya devam ettim. Hikayesi beni birçok gece uykusuz bıraktı çünkü bitirdiğimde bile, yatakta bu kitabı düşünmeye devam ettim. Açlık Oyunları kesinlikle büyüleyici.”
-Stephenie Meyer

“Zekice kurgulanmış ve çok akıcı bir kitap… Büyüleyici.”
-John Green

“Bilimkurgu, heyecan, gerilim ve aşkın muhteşem bir karışımı.”
-USA Today

New York Times Bestseller
USA Today Bestseller
Horn Book Fanfare Yılın Kitabı
Publishers Weekly Yılın En İyi Kitabı
School Library Journal Yılın En İyi Kitabı
Booklist Editörlerinin Seçimi
New York Times Book Review Editörlerinin Seçimi
New York Times Yılın Unutulmaz Kitabı
Kirkus Yılın En İyi Kitabı

Yorumum

Nihayetinde Açlık Oyunları:Ateşi Yakalamak’ta sona erdi.
İlk kitabına göre oldukça keyifli okuduğumu söylemeliyim. Bazı yerlerde gülerken bazı yerlerde de hüzünlendim açıkçası. Konusuna gelirsek:Katniss’in Başkan Snow ve Capitol’ün karşısında zehirli meyveleri çıkarıp Peete ve kendisini zehirlemeye teşebbüs etmesi ve ardından gelen iki kişinin galibiyeti hususu tüm mıntıkaların isyan başlatması için bir öncül olmuştur. Başkan Snow 12.Mıntıka’ya bizzat gelerek Katniss’i açıkça tehdit eder. Ya bu isyanı durdurmak için bir şeyler yapmalıdır, ya da ailesinin, tüm sevdiklerinin ve mıntıkadaki herkesin ölmesine göz yummalıdır.Bu yıl 75’incisi düzenlenecek olan Açlık Oyunları bir dönüm noktasıdır. Her 25 yılda bir Açlık Oyunları için bir dönüm noktası olan Çeyrek Yılı olarak kabul edilen ve Açlık Oyunları’na o yıla mahsus özellikler katan bir şey olmaktadır. Ellinci yılda haraç olarak her mıntıkadan iki katı haraç istenmekteydi. Bu yıl 75.Açlık Oyunları’nda neler olacaktır peki?

Hepsi ve daha fazlası bu kitapta. Alıp okumayı unutmayın!Bu arada kitap biraz bana “Lost” dizisini anımsattı, bunu da söylemeden edemezdim.

Puanlama:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠