"Dünya Mitolojilerinden Seçme Öyküler"

Kitabın Adı: Dünya Mitolojisinden Seçme Öyküler
Yazarı: Sinan Doğan
Yayın Evi: İlya Yayınları
Sayfa Sayısı: 184
Tür:  Araştırma, Mit

Tanıtım Yazısı:
“Mitolojiye göre Orion; deniz tanrısı Poseidon ve Girit kralı Minos’un kızı Euryale’nin oğludur. Orion oldukça iri cüsseli, dev sayılabilecek bir yapıya sahiptir ve çok güzel bir yüzü vardır. Babası Poseidon, Orion’a deniz üzerinde yürüyebilme becerisi vermiştir. Gökyüzünde Orion, bir elinde kırılmaz bir sopa, diğer elinde ise bir aslan derisi taşıyor olarak tasvir edilir. Orion’un başı kadınlarla çok derde girmiştir.”
…Aphodite’den Dapne’ye, Eros’tan Kral Midas’a, Athena’dan Pandora’nın Kutusuna, Hasan Sabbah’tan, Osiris’ten Zeus’a, Şahmeran’dan Eros’a… Hayallerinizde ki tüm hikayelere bu kitapla ulaşacaksınız.


Yorumum

Sevdim veya sevmedim diye geçiştirsem mi bilemedim. Çünkü kitaptan aklıma yerleşen çok az bir kısım var ve bunun asıl kaynağı da bu kitap değil de Rick Riordan’ın yazmış olduğu “Olimpos Kahramanları” serisi. Yani kısacası Rick Riordan’ın kitabını pekiştirme görevi gördü. Kitap dünyadan mitolojik öyküleri anlatırken yazar da bol bol anlatıyor da anlatıyor, kendi duygularını katıyor, bazı yerlerde aynı öykü tekrar anlatılıyor, belli bir sıralama yok kitapta.En iyisi en başa dönüp “Sevmedim” demek sanırsam.

Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠