Matmazella'dan Gelenler

Kısa bir süre önce sevgili blogdaşım ve "Kitap Tiryakileri" adlı grubumuzun üyesi Matmazella için blog tasarımı yapmıştım. Bunu yaparken de para değil kitap talep ettim. Tabi yine evinden olabileceğini belirterek.
İyi-ki de böyle yapmışım. Sevgili blogdaşım Esra, bana "Dünya Mitolojilerinden Seçme Öyküler" kitabını göndermiş. Sizin için çocukça olabilir ama benim için değil. Zira fantastik bir roman yazıp da, fantastik bir karakter oluşturuyorsanız bu bilgileri ve hikayeleri bilmeniz gerekiyor.
İşte kitabımın görseli:

Bunlarda bana hediye olarak göndermiş olduğu diğer güzellikler. Sol taraftaki arkadaşımızın kendi emeklerinin sonucu, sağ taraftaki ise promosyon ayracımız.
Bu güzellikleri bana gönderen arkadaşımın bloguna BURADAN ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠