"Alaycı Kuş"

Kitabın Adı: Alaycı Kuş
Orijinal Adı: Mockıngjay
Yazarı: Suzanne Collins
Çeviren: Sevinç Tezcan Yanar
Yayın Evi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 414
Tür:  Distopya, Dram, Savaş, Bilimkurgu
Seri: Açlık Oyunları Serisi III.Kitap

Yorumum    

Vasat, Vasat üstü ve bu kadar vasat bir final görmedim.Açlık Oyunları Serisi, beni finaliyle tamamen hayal kırıklığına uğrattı. İlk kitabında bile bundan fazla hayal kırıklığına uğramamıştım. Genellikle finaller vuruş noktası, yani en üst noktadır ama Suzanne Collins için final tam bir düşüş.Kitabın konusu;Katniss, isyancılar tarafından kaçırılıp bir zamanlar Capitol’ün yok ettiği söylenen 13. Mıntıka’ya götürülür. Burası isyancıların ve yok olan 12.Mıntıka’dan geriye kalan insanların yuvasıdır.Peete ise Başkan Snow’un elinde mahsurdur. Katniss onu kurtarabilmek için isyancılarla iş birliği yapmak ve Alaycı Kuş olmak zorundadır.
Kitabın konusu bu kadar. Arka kapak yazısı yoktu, bende bu yüzden eklemedim. Arka kapak yazısında bile ilk iki kitaba övgüler var. Üçüncü kitap tırt yani.

Yine ben insaflı davranıp finale göre puanlama yapacağım. Onu da beğenmedim ya. Neyse!

Puanlama:


2 yorum:

  1. Eğer böyle bir kitaba böyle bir yorum yapıyor isen senin kitap eleştirme işini bırakman lazım . Kitap konusuna göre değerlendirilmez. Kitap içindekilere göre değerlendirilir ve sende o yetenek yok . Eğer kitabın eşsizliğini ve güzelliğini o senin sorunundur . Okuyucularıda yanlış şeyler söyleme . Ayrıca sen bu serinin önemini ve güzelliğini fark edememişsen sana hiç bir kitabı yorumlamak düşmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da sizin yorumunuz bir şey diyemem. Kendiniz kitabın henüz gerçek bir kitap okumadığınızdan dolayı böyle bir şey yazmanız muhtemel tabii ki. Kaldı ki her edebi eseri herkeste faklı duygular uyandırabileceğinin bile farkında değilsiniz. Bu arada ben sizin gibi de seriyi sinemadan değil okuyarak takip ettim. Bu arada konusuna bu kadar yorum yaptıysanız içindekileri tamamen anlasanız neler yazardınız kim bilir.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠