"1002. Gece Masalları"

Kitabın Adı: 1002. Gece Masalları
Hazırlayan: Yiğit Değer Bengi
Yayın Evi: Metis Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 236
Tür:  Fantastik Öykü, Gizem

Tanıtım Yazısı:
Yazı serüvenine doğrudan doğruya “fantastik” yazarak atılan yazarlarla, yıllardır yazdığı öykülerin içine hiç usanmadan fantezi ve bilimkurgu katan yazarlar yan yana duruyorlar bu seçkide. Bu anlamda Türkçe edebiyatında bir ilk 1002.Gece Masalları; farklı edebi geleneklerden gelen, farklı kuşakların öykülerini ortak bir paydada buluşturuyor.

Ne de olsa her öykü sözün güzelliği için okunur!


Yorumum

Perg Efsaneleri Serisi’nin yazarı Barış Müstecaplıoğlu’nun adını gördüğüm için aldığım “1002.Gece Masalları” kitabının içinde on iki yazardan on iki farklı öykü bulunuyor ve bunların tek ortak yanı fantastik olmaları. Şunu kısaca söyleyebilirim ki beni içinde tatmin edebilecek üç-dört öykü bulabildim ancak ve okurken ismi gibi 1002 Gece sürdü zannettim. (Geriye kalan öyküler için geçerli.) Anladığınız üzere kitap beni pek tatmin etmedi. Kesin bir şekilde tavsiyede etmem. Okumak isteyen arkadaşlar okusunlar. Şunu söylemeliyim ki her edebi eser her insanda farklı duygular çağrıştırır. Bu yüzden bence okuyun ama dediğim gibi ben tavsiye etmem.
Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...

Puanlama:


2 yorum:

  1. Merhaba, gördüğüm ama henüz almadığım bir kitaptı.
    En azından bir daha ki sefere kitapçıya gittiğimde yazım dilini anlamak için biraz okusam iyi olacak.
    Tanıtım için teşekkürler.
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bilirsiniz yine ama ben kesinlikle tavsiye etmem.
      İyi Akşamlar.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠