"İlk Buluşmada Asla Isırma"

Kitabın Adı: İlk Buluşmada Asla Isırma
Orijinal Adı: Never Bita a Boy on the First Date
Yazarı: Tamara Summers
Çeviren: Talin Ataman
Yayın Evi: DEX Yayınları
Sayfa Sayısı: 187
Tür:  Fantastik Gizem,

Tanıtım Yazısı:
Selam, ben Kira. Lise öğrencisiyim. Birkaç sorunum var:

    1.      Ben bir vampirim.

2.      Sınıf arkadaşlarımdan biri öldü. Boynunda diş izleriyle.

3.      Ben yapmadım!(Yemin Ederim.)

4.      Kimse bana inanmıyor. Bu yüzden…

5.      Katili bulmak zorundayım. Üç tane şüpheli buldum bile. (Hepsi birbirinden yakışıklı, hiç sormayın.)

6.      Son olarak: Bunlardan bir tanesine fena aşık olmak üzereyim. Ama… Ya katil o ise?

Yorumum

Kira November hayatına bir vampir olarak başlamamıştır. Geçirdiği bir trafik kazası sonucu ölmek üzeredir ve şimdi yanında yaşadığı vampir ebeveynleri tarafından ölmeden önce dönüştürülmüştür. Bir gün okulda futbol takımının kaptanı Tex, bir vampir saldırısıyla ölür ve Kira’nın vampir ebeveynleri Kira’yı suçlar. Çünkü Kira: daha önce Zach adlı sevdiği çocuğu istemeyerek de olsa bir vampire dönüştürmüştür. Kira biran önce suçsuz olduğunu kanıtlamalıdır ama bu hiçte kolay olmayacaktır. Özellikle de bunlar üç tane farklı ve yakışıklı gençse.Tamara Summers’ın yazmış olduğu “İlk Buluşmada Asla Isırma” kitabına bayıldığımı söylemeliyim. Heleki o finaldeki okuyucuyu ters köşe yapan hamle beni ayrıca etkiledi. Mutlaka her fantastik kitapsevere tavsiyemdir.
Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...

Puanlama:


2 yorum:

  1. yorumlarınızı daha az spoiler içererek yazar mısınız lütfen ben burayı severek takip ediyorum ama kitap hakkındaki yorumlarınızı merak etsemde okuyamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyenize uyacağım. Blogumu takip ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠