"Ölüm Elçisi"

Kitabın Adı: Ölüm Elçisi
Orijinal Adı: Black Night
Yazarı: Christina Henry
Çeviren: Umut Yılmaz Sağırlı
Yayın Evi: Tual Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 301
Tür:  Fantastik  Macera, Gerilim, Aşk, Gizem
Seri: Elçi Serisi II.Kitap (Serinin Adı Bilinmiyor)

Tanıtım Yazısı:
Hisseliğim soğuk nefes, belki’de ölümün inanılmaz sıcaklığı ama kesinlikle bir son değil. OYUN BAŞLASIN ARTIK…

“Son zamanlarda kontrol ettin mi bilmiyorum, ama benim adım eve değil.”
Sağ avucumu açtı ve kılıcımın beni damgaladığı yere dokundu. Bana göz kırptı ve bir anda bir elma şekli belirdi. Parlak kırmızı meyvenin üzerine avucumu kapadım, oda oturduğu yerden kalktı ve bir kedi gibi gerindi.
“Beni istediğin gibi yönetebileceğini düşünme.” diye uyardım.
“Biliyorsun, ben de satranç oynamayı iyi biliyorum.”
Bana gülümsedi, bu cennet bahçendeki yılanın gülümsemesiydi.
“O halde oyun başlasın…”

Alışılmadık dünyası, keyifli kurgu ve karakterleriyle içine çekiyor, son derece başarılı ve etkileyici.
-Romance Junkies-

Hayranlık uyandırıcı… Henry’nin akışı inanılmaz ve sizi içine çekiyor, ayrıca betimlemeler fantastik. Kesinlikle bütün kentsel fantezi hayranlarını bu kitabı okumaya davet ediyorum!
-Read All Over Reviews-

Henry çok profesyonelce yazıyor, karanlık fantezi gizem ve romantizmin lezzetli karışımı hayranları memnun etmiş olmalı.
-Booklist-

Akıllı, seksi ve hoş. Mutlaka okumalısınız.
-Midwest Book Review-

Muhteşem kurgusuyla adeta kendine bağlıyor olabileceğini kim tahmin edebilirdi.
-Errant Dreams-

Sürükleyici bir çıkış romanı… Ölüm Elçisi çok eğlenceli.
-Fresh Fiction-


Yorumum:

Bir yanlışlık sonucu serinin elimde bulunan birinci kitabını okumadan başladığım serinin bu ikinci kitabında Madeline yine Ölüm Elçiliği yapmaktadır. Serinin birinci kitabında akıllarımıza takılan tüm sorulara bir cevap bulabiliyoruz bu ikinci kitapta. Madeline yanına ev cini olan obur dostu Bezle ve Kiracısı ve Koruması olan Gabriel’i de alarak yine ruhları kapıya yönlendirmeye çalışırken bir anda güçleri bloke olur ve bir kurt adamın ölmüş cesedine denk gelir. Bu bir son olmayacaktır. Cesedin biraz ötesinde yaralı bir melek vardır. Bu melek Madeline’a Lusifer’dan bir mesaj getirmiştir. Lusifer, Madeline’nin J.B.’nin annesi olan Amarantha ile arasında barışı sağlaması için elçi olarak Amarantha’nın sarayına gitmesini istemektedir.Serinin bu ikinci kitabında Madeline yine birbirinden farklı düşmanlar edinerek ve yepyeni maceralara atılıyor. İlkine göre bu ikinci kitap benim daha bir hoşuma gitti. Daha bir temposu yüksek bu kitapta beni şaşırtan ve anladığım gibiyse kızdıran bir konuda arka kapak tanıtımında da geçen “Eve” yani “Havva” ile Lusifer’in birlikte olması. İnşallah Havva yerine Havva’nın çocukları olarak kabul edilen kadınları kast etmiştir diye düşünüyorum. Son olarak bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim.
Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...

Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠