"Hayallerimin Kitapçısı"



Kitabın Adı: Hayallerimin Kitapçısı
Orijinal Adı: Meine Wundervolle Buchhandlung
Yazarı: Petra Hartlieb
Çeviren: Sevgi Tuncay
Yayınevi: Timaş Yayınları
Türü: Yaşanmışlık, Başarı, Biyografi
Satın Al: D&R

Tanıtım Bülteni / Arka Kapak:
Bir kadın, bir aile, bir kitabevi ve gerçeğe dönüşen hayaller... Edebiyat eleştirmeni Petra Hartlieb, harabeye dönmüş bir "kitapçı" satın alınca, bütün ailesinin hayatı bir anda değişir... Kitapçıyı tamir ederken dostluğu, aşkı ve aileyi yeniden keşfeden Petra, küçük şeylerle yetinmenin önemini bir kez daha anlayacak ve hayallerini gerçekleştirmek için çok çalışacaktır.

Zamanla mahallenin buluşma mekânına dönüşen kitabevinin sahibi Petra Hartlieb, sessiz sedasız kaybolan mahalle yaşamının kitapçılarını ve küçük dükkânlarını anlatıyor bu gerçek öyküde... Hayallerimin Kitapçısı, hayallerin bir gün gerçekleşebileceği ümidini aşılayan sıcacık bir roman.

"Biraz gözü karalık, biraz Polyannacılık ile bir harabeyi bir kitapçıya dönüştüren kadının hikâyesi! Muhteşem!"
-Der Spiegel-

"Harika bir hikâye... Bu roman, kitap severler için bir aşk mektubu!"
-Glamour-

"Kitap okumayı seven sevmeyen herkes bu kitaba ve bu kitapçıya bayılacak!"
-S. F. Journal-

Yorum
Petra Hartlieb, Almanya’da bir kitap eleştirmeniyken aldığı eski bir kitapçıyı yeniden hayata döndürerek bir anda kitapçı oldu ve o günden sonra dostluğu ve kitapların iç dünyasını daha da keşfeden biri oldu. Bu kitap yazarın kendi yaşanmışlık hikayesi.

Açıkçası şunu söylemeliyim ki ben kitabı pek sevemedim. Çünkü, kitap daha çok yazarın iç duygusunu ve müşteriye davranışlarını ve gördükleri yönünde olmuş. Bense, daha büyük beklenti içinde kaldım sanırsam ve kitapçılık için gerekli şeyleri bekledim ama bunların hiçbirini bulamadım. Kısacası kitap pek bana hitap etmedi diyebilirim.

 ~~Kitaptan Kareler~~



Puanlama:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠