"Papatya Kokulu Hikayeler"


Kitabın Adı: Papatya Kokuku Hikayeler
Yazarı: Kolektif
Yayın Evi: Yakamoz Yayınları
Sayfa Sayısı: 352
Tür:  Kişisel Gelişim, Terapi

Tanıtım Yazısı:
Hayata Bir Bardak Çay Molası

Hiç kimsenin yanınızdan mutsuz ve kötü ayrılmasına izin vermeyin. Bulunduğunuz konumda mutlu olmaya bakın. Çiçek büyütün, kitap okuyun. Hayatı yarım bırakmayın.





Amerika’da bir mezarlık girişinde yazılı tabela:
‘Bu mezarlık, hayattayken, dünyanın ancak kendileri dümende bulunduğu müddetçe yürüyeceğine inanmış insanlarla dolu.
Onlar dünyayı çoktan terk ettiler.
Fakat dünya hala yürümeye devam ediyor.’

Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 53 adet hikâyeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.
Yorum

Yakamoz Yayınları’ndan çıkan ve Gabriel Garcia Marquez’in Veda Mektubu ile başlayan “Papatya Kokulu Hikâyeler” yine birbirinden güzel kısa hikâyeleri bize papatya kokusu eşliğinde sunuyor.  Açıkça şunu söylemeliyim ki  “Papatya Kokulu Hikâyeler” i serinin ilk kitabı olan “Menekşe kokulu Hikâyeler” kadar sevemedim zira bu kitap içerisinde yer alan derlemelerden %80’ini internetten ve başka kaynaklardan okumuştum ama genel olarak bakarsak keyifle bir çay eşliğinde okuyabileceğiniz müthiş bir eser.

Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...
Puanlama:


2 yorum:

  1. Ne kadar güzel konularında kitap üzerinde çalışman, kitabı okumadım fakat duymuştum..:) Benim sayfama da beklerim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim @Meral Gümüş. En kısa zamanda bloguna ziyaretçi, belki de izleyici olacağım.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠