Kitap Tiryakileri ile Blog Turları'ndan Son Haberler...

Sevgili Okuyucularım,

Uzun zamandır blogumla ilgilenemiyorum ve bunun da nedeni internetimden dolayı meydana gelen bir arıza. Şöyle ki; blog yazılarımı yazabiliyorum, facebook ve twitter adreslerimi kullanabiliyorum ve mesaj yazıp cevap verebiliyorum ama hiçbir şekilde başka web sitelerine giremiyor ve dolayısıyla yeni yazılarınızı okuyamıyorum. Bir diğer hususta yazdığınız yorumlara cevap yazamadığım için yayınlamıyor ve biriktiriyorum. Bir gün boş vaktimde internet cafe'ye gidip hepsine tek tek cevap yazacağım. Lütfen yorumlarınızı sildiğimi düşünmeyin çünkü; yorumlarınız benim için çok değerliler.

Evet, açıklamamı yaptıptan sonra asıl başlık konusuna gelebilirim sanırsam. Bildiğiniz üzere ben ve dört blog yöneticisi arkadaşım,kardeşim Kitap Tiryakileri adını verdiğimiz bir blog turu düzenledik ve tüm dünya da ilklere imza attığını belirttik. İşte bu hususta yazacaklarım var size.
Kitap Tiryakileri ile Blog Turları Tarafından hazırlanan "Tiryaki Dergisi", ilk sayısı olan Aralık sayısını yayımladı. Dergimizi BURADAN okuyabilirsiniz. Bu arada bu bağlantının altına görüşlerinizi ve önerilerinizi bildirmeyi unutmayın.

Bu arada Kitap Tiryakileri ile Blog Turları bu ay içerisinde 3 (ÜÇ) blog turu düzenleyecek bunu da belirtmek isterim.

Bunlardan ilki de Feniks Yayınları sponsorluğunda gerçekleşecek. Kitabımızın ismi: "Baba Segi ve Dört Eşin Gizli Yaşamı". Bu turda ve bir başka turumuzda bize Cadının Kozmetik Kazanı blogu da katılacak. Malum konuk yorumcu sistemimiz mevcut birde değil mi? Cadının Kozmetik Kazanı blogunun iki blog turu içerisinde yer almasının sebebi ise; kendisini hem uzun süredir bekletmiş olmamız, hem de okuyacağımız bir diğer eserin 122 sayfa olması.

Evet, sizde eğer konuk yorumcumuz olmak isterseniz bize kitaptiryakilerii@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey bu mail adresine blog linkinizi ve blog turumuzda yer almak istediğinizi yazmak. Blogunda en az beş tane kitap yorumu yayınlamış ve en az 1 yıl blog yazmış herkes blog turumuzda bizimle konuk yorumcu olarak sponsor yayınevlerimizin katkısıyla kitap okuyabilir. Sıralama olarak mesajların önceliği göz önünde bulunacaktır.

Çok yakında ikinci blog turumuzla görüşmek dileğiyle...

Sosyal Ağlarımız:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠