Dekoratif Bantlarda İndirim Var!

Uzun zamandır maalesef blogumla pek ilgilenmiyorum ve bunlardan biri internet arızamken bir diğeri ise yaklaşan üniversite sınavım. Bunların arasından dün bir boşluk yaratıp iş başvurusu yapmak için Esenyurt Torium AVM'ye gittim ve gitmişken de içerisinde bulunan Migros'a uğramadan edemedim. Malum yeni yılda yaklaşmakta olduğu için yine her yer hediyelik eşyalar ve yılbaşı süsleri ile doluydu ama süslerin arasında bir bölüm vardı ki benim özellikle ilgimi çekti. Tabi ki orası başlıktan da anlayacağınız üzere dekoratif bantlara ayrılmış özel raftı. Sizin için hemen görselledim. Maalesef şunu belirtmeliyim ki bütün hepsi de bu görsellerde gördüklerimiz. :(
Bunlardan çok güzel kitap ayracı olur değil mi? Evet bu yukarıda görmüş olduklarınız hediye paketleme için kullanılabilecek bant ve fiyatı da 6,50 TL. Fotoğrafta güzel görünmeyebilir ama yakından görünce resmen aşık oluyorsunuz.


Bunlarda yine yıl başı temalı ve renkleriyle de yılbaşını yaşatan koli bandı şeklinde dekoratif bantlar. Fiyatları 6.90 TL idi sanırsam.

Evet, bana göre fiyatlar bu genişlikteki bir dekoratif bant için oldukça normal seyrinde. Her Migros'ta bulunabileceğini sanıyorum.

Bir daha ki yazımda görüşene kadar bol mutluluğun olduğu kitaplarda esenle kalın. ^_^


4 yorum:

  1. Evet hepsi güzel ışıl ışıl . Bir çok yerde de değerlendirilebilir. Ben de bu yılbaşı süsleri fırsatını değerlendireceğim inşallah. Oğlumun sünneti için süsler almayı düşünüyorum. Bu dönem de tam vakti doğrusu, bütün marketler ışıl ışıl ve çok farklı süsler var. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle oğlunuza 41 Kere Maşallah. Bu gibi özel günler için kırtasiyelerde hazır bir sünnet paketi bulunuyor. Kesinlikle öyle bir paket hem daha ucuz hemde ihtiyacınızı karşılayabilecek nitelikte.

      Sil
  2. Çok güzel bu bantlar
    Yarın ben de Migrosa sırf bu bantlar için gideceğim
    Bir de çok güzel renkleri olan mumlar gelmiş
    Gidip görmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gitmek lazım. Mumlar konusunda haklılar çok güzel dekoratif, yılbaşı temalı mumlarda mevcuttu ablacım.

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠