Kitap Tiryakileri ile Blog Turları 3.Blog Turu 1.Gün || Kayıp Mürekkep "Yorum"

Kitabın Adı: Kayıp Mürekkep
Yazarı: Gazi Karasu
Yayın Evi: Sokak Kitapları Yayınları
Sayfa Sayısı: 112
Tür:  Deneme, Şiir, Öykü

Tanıtım Yazısı:
DÜŞLERİNİ YAZ ÇOCUK

   Sana bir kağıt bir de kalem verdim düşlerini yaşman için, daha ne verebilirdim ki? Söyle çocuk, düştüğünde kanayan dizlerini öpmedim mi, kanayan yaralarına üflemedim mi? Söyle çocuk, gönül mülkünü uğruna viran eylemedim mi? Göz bebeklerimde uçurtmalar uçurmana izin vermedim mi?
   Geceleri beraber korkmadık mı gölgelerden? Geceleri uyu diye anlattığım masalların kahramanı olmadım mı düşlerinde? Sana bir kâğıt verdim, bir de kalem hayallerini yaz diye. Söyle çocuk, daha ne verebilirdim ki sana? Düşlerinin peşi sıra gitmelisin çocuk. Tutkular ki esaretten kurtulmanın tek yolu. Adalet bekleme bu dünyadan, bu dünyada adil olan tek şey herkesin ölecek olmasıdır. Düşlerini yaz bana çocuk. Uğruna gözyaşları döktüğün düşlerini…
Yorumum

Bu ay düzenlemiş olduğunu 2.Blog turu olma özelliği taşıyan “Kayıp Mürekkep” yazarımız Gazi Karasu’nun katkılarıyla incelediğim bir kitap.

 Kitabımız 112 sayfa ve deneme türünde olmasının yanısıra şiirsel yönü ağır olan bir kitap. Yazarımız kimi yerlerde bir takım unsurları eleştirirken, kimi yerde de övüyor ve bizi bazen de geçmişe taşıyor. Ama tabi ki yazarımızın yayımladığı ilk kitap olduğu içinde bize acemiliğini hissettiriyor. Birde bir olumsuz yanı var benim için bunu da paylaşmadan edemeyeceğim. Yazarımızın bazı şiirleri okurken sıralama olarak şarkı sözleri ve melodileri üzerine kurulmuş olduğu için olur olmaz şiirden sapmalar söz konusu oluyor.

 Şimdi ben iyi bir okur olabilirim ama eleştirisel olarak zayıf olduğumu biliyorum ama şunu da belirtmeliyim ki ben bu eserde yazarımız Gazi Karasu’nun bundan sonra yazarlık hayatında seçebileceği iki yol gördüm. Ya öykücülüğü seçip eserin ilk sayfalarında yer alan kendi anısını, çocukluğunu anlattığı gibi geçmişe dönük hikâyeler yazacak, ya da şiirsel yönü üzerinde daha çok çalışıp başarıya ulaşacak. Ama şunu söylemeliyim ki ilk yöntemi seçip karakterine şairane bir yön yüklemesi daha iyi olur bence.

 Dediğim gibi bu bir deneme türü olduğu için bu seferlik puanlama yapmayacağım çünkü adaletsiz davranabilirim. Yazarımıza bundan sonraki hayatında başarılar diler ve edebiyat dünyasına katkıda bulunup bize “Kayıp Mürekkep” adlı eserini kazandırdığı için Teşekkür Ederim…


Lütfen yorumlarınızı bizden esirgemeyin...

~~İletişim Adreslerimiz~~

E-mail Adresimiz: kitaptiryakilerii@gmail.com
Facebook Adresimiz: facebook.com/tiryakikitap
Twitter Adresimiz: twitter.com/tiryakikitap


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠