"Seçilmiş: Beden Hırsızı"

Kitabın Adı: Seçilmiş: Beden Hırsızı
Orijinal Adı: GIFTED:Out of Sight, Out of Mind
Yazarı: Marılyn Kaye

Çeviren: Selin Gül
Yayın Evi: Neden? Kitap
Sayfa Sayısı: 198
Tür: Fantastik, Gençlik, Arkadaşlık

Tanıtım Yazısı:  

Amanda Beeson, Meadowbrook Orta Okulu'ndaki Kraliçe Arı. Eğer Amanda ile arkadaş değilseniz, o halde siz bir hiçsiniz. Fakat bir sabah göz kamaştırıcı, popüler Amanda Beeson aynaya bakar ve karşıda oldukça farklı bir yüzün kendine baktığını görür. Kraliçe Arı, hayata artık bir başkasının gözünden bakmak üzere. Amanda'nın bir sırrı var. O bir SEÇİLMİŞ. Ve sadece bir tek O değil...

Kapak Tasarımı:

Olağan üstü bir şekilde karakterle bütünleşmiş bir kapak var karşımızda. Renkli ve vahşi sarmaşıklarla bütünleşen kapağın ön yüzündeki tanıtımda şöyle bir not yer alıyor ve aslında kitabı özetliyor. “Amanda bir sabah aynaya baktı ama başka bir kız ona bakıyordu…”

Yorumum

Muazzam bir kitap ve benim sadece bir günümü aldı. Seçilmiş serisinin ilk kitabı olan “Seçilmiş: Beden Hırsızı” akıcılığıyla sizi bile büyüleyecek, üstelik sadece bir karakter üzerinde yoğunlaşmadığı için sizi aynı zamanda sıkmayacak da. Amanda Beeson’nun kraliçe arı iken kendi görüşüyle zavallı, ezik bir kız olan Tracey Devon’ın bedenine hapsoluşunu ve bu bedenden kurtulmak isterken tanıştığı insanları göz önüne seren kitapta aynı zaman da Amanda, bu okulda aslında kendinden başka sekiz kişinin daha özel güçlere sahip olduğunu ve Tracey’in de bunlardan biri olduğunu öğreneceksiniz.


Puanlama:


6 yorum:

  1. Tanıtım için teşekkürler.Seri romanları herzaman sevmişimdir.Buna da başalarız birara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2.Kitabın analizinide yayınladım.Şu anda 3.Kitap olan "Seçilmiş:Geleceği Gören" kitabını okuyorum ve gerçekten çok akıcı.En kısa zamanda kitabı bitirip analizini yapacağım.

      Sil
  2. Aslında bu kitap gözüme çarpmıştı ama konusu biraz tuhaf geldiği için almamıştım. Şimdi gidip alacağım ilk kitaplardan biri oldu teşekkürler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye edbileceğim bir seri. Mutlaka okumalısın.

      Sil
  3. ben çok merak ediyordum ama birinci kitabı bulamadım ikincisini aldım okuyorum 60 sayfa falan okudum ama birinciyle çok bi bağlantısı var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  4. Devamı niteliğinde ikinci kitap zaten. İlk kitabı okumasanız da bir şey değişmez. İkinci kitaptan okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠