D&R'de Kitaplar 4 TL

Evet, yanlış duymadınız, D&R’de kitaplar 4 TL. Daha önce yeni yılda gitmiş ve 5 tane kitap almıştım.(Malum 4 TL) Baktım 4TL’ye satılan kitaplar standı yine kurulmuş,bu sefer artık kitap almama kuralımı çiğneyerekten 6 tane kitap aldım.İşte kitaplarımın İsimleri:

* Bikini Mevsimi ~ SHEILA ROBERTS
* Melekler Sokağı ~ SHEILA ROBERTS
* Yeni Vampirin El Kitabı ~ JOE GARDEN~JANET GINSBURG~CHRIS PAULS~ANITA SERWACKI~SCOTT SHERMAN
* Bizans Altınları ~ DAVID GIBBINS
* Boş Yatak ~ DAVID ELLIS
* Agatha Christie’nin Gizli Defterleri ~ JOHN CURRAN

Bu kapağa bayıldım diye yazmıştım hatırlarsanız. Hatırlamıyorsanız tık… tık…
DAVID GIBBINS’ın yazmış olduğu “Bizans Altınları” adlı kitabı diğer bloğumda hediye ederken arka kapağını okumuştum ve çok hoşuma gitmişti. Okumadığıma pişman olmamak için görür görmez aldım.

 
Bunlarda promosyon olarak gelen ve 1 tanesini de benim almış olduğum kitap ayraçları. Benim aldığım kitap ayracının üstüne şöyle bir yazı iliştirilmiş: “Bir dilek tuttum ve sen gerçek oldun.” (Benim çok hoşuma gitti.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠