"Seçilmiş: Geleceği Gören"

Kitabın Adı: Seçilmiş: Geleceği Gören
Orijinal Adı: GIFTED: Here Today, Gone Tomorrow
Yazarı: Marılyn Kaye
Çeviren: Selin Gül
Yayın Evi: Neden? Kitap
Sayfa Sayısı: 188
Tür: Fantastik, Gençlik, Arkadaşlık

Tanıtım Yazısı:  

Geleceği görmek mümkün olan en iyi yetenektir, ama Emily’nin görüntüleri sadece sorunlara neden oluyor. Şimdi Seçilmişler Sınıfı öğrencileri birer birer kayboluyor ve gelecekte de birlikte olmaları için Emily’nin yeteneği onların tek umudu… Emily’nin bir sırrı var. O bir SEÇİLMİŞ. Ve sadece bir tek O değil...

Kapak Tasarımı:

Yine olağan üstü bir kapak, yine olağan üstü bir biçimde karakterle bütünleşme. Renkli ve vahşi sarmaşıklarla bütünleşen kapağı en ilginç kılan ise fazla abartıya kaçmadan konuyu özetlemesi. Kapağın ön yüzünde şöyle bir yazı yer alıyor; “Emily geleceği görebiliyordu, ama gördükleri sadece sorunlara neden oluyordu…”


Yorumum

Seçilmiş serisinin 3.kitabı ve yine muazzam bir eser. Bu seriyi beğenerek okuyor ve bırakamıyorum. Her bir kitabı bitişinde kitap bittiği için üzülsem de yeni bir bölüm kitabına başlayacağım için bir yandan da seviniyorum. Serinin 3.kitabında geleceği gören kızımız Emily yine bir imge görür ve arkadaşlarından bazıları ortadan kaybolmuştur. Bir gün kaybolan arkadaşı Tracey’den bir e-posta alır ve yardım etmek için arkadaşlarını kaçıran kişilerin eline geçmeyi göze alır ve ellerine de geçer. Peki, Emily arkadaşlarını ve kendisini bu beladan kurtarabilecek midir?
Bunların hepsi ve daha fazlası Seçilmiş serisinin 3.kitabı “Seçilmiş: Geleceği Gören” de sakın kaçırmayın.


Puanlama:


2 yorum:

  1. merhaba ben bu seriye en kisa zamanda baslayacagim.cok heyecanlandim bir an once bitirmek istiyorum .secilmis adinin gece evindeki secilmisle ayni olmasi ve kapaktaki sarmasiklar her ne kadar abes olsa da okuyacagim.tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Bu serinin özetini yazmamı istiyorlar ama daha kitabı okumadım acaba detaylı olarak kitabın özetini yazar mısınız ?

    YanıtlaSil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠