"Seçilmiş: Ölülerle Konuşan"

Kitabın Adı: Seçilmiş: Ölülerle Konuşan
Orijinal Adı: GIFTED: Finders Keepers
Yazarı: Marılyn Kaye
Çeviren: Selin Gül
Yayın Evi: Neden? Kitap
Sayfa Sayısı: 191
Tür: Fantastik Gençlik-Arkadaşlık

Tanıtım Yazısı:

Ölüler iyi arkadaşlık ilişkileri kuramazlar- sevimli ve atletik Ken Proston bunu, galipten sesler duyarak öğrenir. Ölen en iyi arkadaşının kız arkadaşıyla bir aşk üçgeni tuzağına düşmeden çok uzun zaman önce… Ve bu onun en önemsiz problemi olmalı; çünkü birilerinin onun için düşündüğü, sonu hiç de mutlu bitmeyen planları vardı. Ken’in bir sırrı var. O bir SEÇİLMİŞ. Ve sadece bir tek O değil...

Kapak Tasarımı:

Serinin 4.kitabında da kapak yine karakterle bütenleşmiş, yine sarmaşıklarla bezenmiş ve yine kitabı özetleyen şöyle bir not düşülmüş: “O çok popüler biri – özellikle de ölüler için…”.


Yorumum

Ve Seçilmiş serisinin bendeki son kitabı “Seçilmiş: Ölülerle Konuşan”.Kitap bendeki son kitap olabilir ama ben serinin bittiğini düşünmüyorum çünkü arka kapakta şöyle bir not var: “DOKUZ GENÇ, DOKUZ SIR ve DÜNYAYI DEĞİŞTİREBİLECEK DOKUZ SIR”. Biraz araştırma yaptığımda seri ile ilgili iki kitap daha fark ettim ama Türkçeye çevrilmiş versiyonlarını bulamadım. Bulur bulmaz hemen almayı düşünüyorum. Kitap hakkındaki yorumuma gelindiğinde ise bu sefer bir tek sonunu pek beğenemedim ama bunun dışında kitap tam bir heyecan bombardımanıydı. Ken bir gün dolabında ruh çağırma seansına dahil bir not bulur ve altına şöyle bir not düşünülmüştür: “İlgini çekeceğini düşündüm.” Ken’in Seçilmişler Sınıfı dışında sırrını bilen bir tek kişi vardır (Lucy) ama onunda bu konuyla ilgili hiçbir bilgisi yoktur. Ertesi gün Ken Amanda’yla birlikte ruh çağırma seansına katılır ve Amanda seansta bulunan Margaret adlı 25 yaşındaki kıza acıdığı için Margaret’ın bedenine girer ve böylece Margaret’ın bir sırrı olduğunu anlar. ( Daha doğrusu sırrının olduğunu bilmektedir. Ama bu sır ne?) Daha fazlası için kitabı alıp okumanız şiddetle tavsiye olunur.



Puanlama:


4 yorum:

  1. süperr whats your name

    YanıtlaSil
  2. a101 e bunlar 4 tl ye geldi her yerde satılıyor çok süper ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilmiyordum. Hemen doğruluğunu onaylayıp bir post yayımlayacağım.

      Sil
    2. evet ve ben gidip altısına aldım :D süperr bi fırsaatı sonuçta

      Sil

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠