Ne Nerede?: Blog Tasarımımız Yenilendi!

Merhabalar Sevgili Blogdaşlarm,
Çok uzun bir süredir kısa da olsa bir yazı yazamadım ve blogumu da kapatmak zorunda kaldım. Bunun nedeni de şu anda Kırgızistan da Kırgızca öğreniyor olmam. Her ne kadar Kırgızca bizim için Türkçe ile aynı gibi görünse de yine bazı zorluklar yaşıyorum. Bu arada bu uzun süreli blogumu kapatma olayına şu anda yeni tasarımım ile son veriyorum. Bu arada yine dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama bundan sonra Colored Books için 2.perde açılıyor diyerek blogumun adını “Colored Books : Şimdi Hayallerin Zamanı” diye değiştiriyorum. Çünkü; blogumda artık birde Kırgızistan’dan ve belki ilerde gitmeyi planladığım diğer ülkelerden bahsetmeyi düşünüyorum. Belki daha fazlası ama bunlar kesinlikle benim hayallerim olacak. Kısacası: ŞİMDİ HAYALLERİN ZAMANI, COLORED BOOKS zamanı.

Bu arada tasarımımızda neler değişti kısaca konuşmak gerekirse;

Blog tasarımımı öncelikle değiştirmemin sebebi slayttın bir nedenden dolayı çalışmaması. Bu yüzden, slayttı düzeltmeye çalışırken bir hata sonucu tasarımım mahvoldu ama bu harika ama renklenmesi gereken tasarım doğdu.


Öncelikle ana sayfamızdaki slayt, menüler, alt menüler değişti. Ana Sayfadaki slaytta Favorim Olan Kitaplar kategorisini görebilirsiniz.


Alt menülerin hemen altına sosyal ağlarımız eklendi. Bizi takip etmeyi unutmayın!



Sağ tarafa açılan bir pencere içerisine izleyicim ol eklentisi yerleştirildi. Metin alanı ve çerçevesi yenilenip en alta küçük bir kitap figürü yerleştirildi.


Hakkımda ve İletişim bölümleri üst menüye alındı. İleride orada birde TV görebiliriz.


İleri – Geri ve Yukarı butonları yenilendi.
Yukarıda da bahsettiğim gibi headerım değişti ve “Colored Books: Şimdi Hayallerin Zamanı” oldu.

Aslında tüm yaptıklarım bunlardan ibaret. Eski blog tasarımım eklentilerinin bazılarını koruyarak kullanmaya devam etmeyi planlıyorum çünkü çok güzel bir header, alıntı kutusu, puanlama ve slayt çerçevesi yaptığımı düşünüyorum.

Şimdilik bu kadar yazsamda en kısa zamanda yeni yazılarımla görüşmek dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kopyala-Yapıştır yaparak İfade bırakabilirsiniz!
😂😉😊😋😍😘😗😙😚🙂🤗😇🤓🤔😐😑😶🙄😏😯🤐😮😥😣😒😓😔😕🙃😟😞😖🙁😢😭😦😰😳😵😡😠